ترجمه تخصصی نفت

انجام ترجمه تخصصی نفت یکی از خدمات گروه مهندسی نفت ما می باشد. ترجمه متون و مقالات تخصصی مهندسی نفت توسط مترجمان گرایش های اكتشاف نفت، حفاری و بهره بردداری نفت، مخازن هیدروكربوری، به انجام می رسد.

 ترجمه تخصصی مهندسی نفت

ترجمه متون و مقالات تخصصی رشته مهندسی نفت كاری كاملا تخصصی است و باید به متخصصان این رشته واگذار شود. یكی از فعالیت ها و خدمات گروه مهندسی نفت ما، ارائه خدمات ترجمه تخصصی نفت می باشد. این گروه به سبب آشنایی كامل با مفاهیم و اصطلاحات این رشته، ترجمه متون و مقالات این رشته را به طور مفهومی و تخصصی انجام می دهند. گروه مترجمان نفت از فارغ التحصیلان نفت تشكیل شده است كه همگی در زمینه ترجمه متون تخصصی و مقالات مهندسی نفت سابقه و تجربه كافی دارند.
شما دانشجویان محترم رشته نفت می توانید
ترجمه متون تخصصی و مقالات مربوط به كلیه گرایش های رشته مهندسی نفت از جمله گرایش های اكتشاف نفت، حفاری و بهره بردداری نفت، مخازن هیدروكربوری را به گروه مترجمان نفت ما بسپارید. در واقع ما برای هرچه بیشتر تخصصی شدن ترجمه، ترجمه متون هر گرایش را به مترجم همان گرایش واگذار می كنیم. بی شك برای ترجمه با كیفیت عالی، مترجم علاوه بر آشنایی با فن ترجمه، می بایست از اصطلاحات رایج این رشته آگاهی داشته باشد تا ترجمه به صورت تخصصی و عاری از اشتباه انجام گیرد. همچنین آشنایی با مفاهیم علمی این رشته از دیگر ملزومات انجام یك ترجمه مفهومی است و در غیر این صورت، در حین ترجمه ممكن است مفاهیم علمی متن به درستی درك نشده و ترجمه نظر مفهومی دارای اشكال باشد.

جهت ارسال سفارش ترجمه، ابتدا ثبت نام كرده و از صفحه کاربری خود سفارش ترجمه خود را ارسال فرمایید. برای مشاهده لیست هزینه ها بخش تخمین قیمت ترجمه را ملاحظه فرمایید.

برای آشنایی با خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات
ISI نفت، به قسمت
ترجمه مقاله ISI نفت رجوع كنید و برای آشنایی با خدمات ویرایش مقالات نفت، به قسمت ویرایش مقاله ISI نفت را ملاحظه كنید. 

تعداد بازدید : 11213


برچسب ها: ترجمه تخصصی نفت، ترجمه تخصصی متون نفت

نتایج نظر سنجی از مشتریان




ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه فنی





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه فنی





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه 000





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه نفت




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی نفت > خدمات رشته مهندسی نفت > ترجمه تخصصی نفت
ثبت سفارش جدید