ترجمه تخصصی مهندسی مواد و متالوژی

موسسه ترجمه البرز ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مواد و متالوژی می باشد. ترجمه متون و مقالات تخصصی مهندسی مواد توسط مترجمان گرایش های استخراج فلزات، خوردگی و حفاظت مواد، شکل دادن فلزات، سرامیک، ریخته گری، جوشکاری و شناسایی و انتخاب مواد، انجام می گیرد.

ترجمه تخصصی مواد و متالوژی

شما دانشجویان محترم رشته مهندسی مواد و متالوژی، می توانید ترجمه متون تخصصی مهندسی مواد را توسط مترجمان متخصص رشته خود انجام دهید. یكی از خدمات گروه مهندسی مواد و متالوژی ما، ارائه خدمات ترجمه تخصصی با كیفیت عالی و به طور تخصصی می باشد. می توانید ترجمه انگلیسی به فارسی كلیه متون رشته مهندسی مواد شامل كتاب های انگلیسی، پایان نامه ها و ترجمه مقاله ISI  رشته مهندسی مواد را به دست مترجمان زبده گروه مهندسی مواد ما بسپارید.

مترجمان گروه مهندسی مواد ما همگی دانش آموختگان گرایش های مختلف رشته مهندسی مواد هستند كه در زمینه ترجمه متون و مقالات تخصصی مهندسی مواد سابقه و ترجمه مناسبی دارند و لذا قادرند ترجمه انگلیسی به فارسی متون این رشته را به طور روان و مفهومی انجام دهند. قطعا ترجمه متون هر رشته باید توسط مترجم دانش آموخته همان رشته واگذار شود. چرا كه متون تخصصی هر رشته اصطلاحات خاص خود را دارد و كسی جز دانش آموخته همان رشته، اصطلاحات مربوط به آن رشته را به خوبی نمی شناسد. در نتیجه مترجمی كه در زمینه رشته مهندسی مواد تخصص نداشته باشد؛ قادر نخواهد بود، ترجمه تخصصی مهندسی مواد را به درستی انجام دهد. همچنین عدم آشنایی با مفاهیم و مطالب رشته مهندسی مواد منجر به یك ترجمه تحت اللفظی خواهد شد؛ چراكه مترجم قادر به درك مفهوم متن مورد نظر نخواهد بود. ما با تشكیل گروه مترجمان مهندسی مواد، امكان انجام ترجمه متون تخصصی مواد و متالوژی را به طور كاملا مفهومی و با كیفیت عالی فراهم نموده ایم. 
جدل هزینه خدمات ترجمه را در بخش تحمین نرخ ترجمه ملاحظه فرمایید.

جهت ارسال سفارش ترجمه، ابتدا  ثبت نام كنید.
 

جهت آشنایی با خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات رشته مواد و متالوژی و ویرایش مقالات ISI مهندسی مواد، به ترتیب قسمت های ترجمه مقاله ISI مواد و ویرایش مقاله ISI مواد را ملاحظه كنید.

تعداد بازدید : 14547


برچسب ها: ترجمه تخصصی مهندسی مواد، ترجمه تخصصی متالوژی

نتایج نظر سنجی از مشتریان




ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه مواد پیشرفته






با سلام. عبارات ترجمه نشده اسم لاتین( و نه انگلیسی) روش ها هستند که در متن نیز این روش ها توضیح داده شده اند و نباید هم به فارسی ترجمه می شدند.

ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه فلزات





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه خوردگي





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه شناسایی و انتخاب مواد





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه جوش





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه استخراج فلزات (موضوع متن در حوزه‌ی فرآیندهای جداسازی در مهندسی شیمی هم قرار می‌گیرد.)





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه استخراج فلزات (موضوع متن در حوزه‌ی فرآیندهای جداسازی در مهندسی شیمی هم قرار می‌گیرد.)





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه خوردگی





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه خوردگی




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی مواد و متالوژی > خدمات رشته مهندسی مواد و متالوژی > ترجمه تخصصی مهندسی مواد و متالوژی
ثبت سفارش جدید