ترجمه مقالات ISI مهندسی مواد و متالوژی

ترجمه مقالات ISI مهندسی مواد را به مترجمان گروه مواد دپارتمان فنی و مهندسی ما بسپاريد. ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی مواد و متالوژی به دست مترجم متخصص به انجام می رسد.

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI مواد و متالوژی

چنانچه در حوزه رشته مهندسی مواد و متالوژی كار تحقیقی انجام داده اید و خروجی آن را به صورت یك مقاله فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان مهندسی متالوژی ما، ترجمه مقاله ISI مواد و متالوژی شما را با رعایت قواعد نگارش مقالات علمی انجام می دهد. در واقع كافی است شما مقاله ی فارسی حاصل از تحقیق و یا پایان نامه خود را برای ما ارسال كنید. گروه مترجمان مواد ما ترجمه مقاله شما را به طور تخصصی انجام خواهند داد. به علت سابقه مناسب اعضای گروه مواد ما در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI مهندسی مواد، ترجمه كیفیت خوبی خواهد داشت و همچنین به علت آشنایی مترجم با موضوعات و مطالب علمی مربوط به رشته مهندسی مواد، ترجمه مقالات مواد و متالوژی كاملا مفهومی انجام شده و از ترجمه تحت اللفظی مقاله اجتناب می شود. شما می توانید ترجمه مقالات ISI كلیه گرایش های رشته مهندسی مواد شامل : شناسایی و انتخاب مواد مهندسی، شكل دادن فلزات، جوشكاری، استخراج فلزات و همچنین رشته مهندسی مواد-نانومواد(نانوفناوری) را به مترجمان گروه مهندسی مواد ما بسپارید. همچنین پس از ترجمه مقاله، اگر ژورنال خاصی جهت سابمیت مقاله مد نظر شما باشد، مقاله شما مطابق با استایل ژورنال مربوطه آماده می گردد. در واقع گروه مترجمان مواد با هدف هرچه تخصصی تر انجام گرفتن ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات رشته مهندسی مواد، تشكیل یافته است.

می توانید راهنمای ارسال سفارش را از قسمت راهنمای ثبت سفارش ترجمه ملاحظه نمایید. جهت ارسال سفارش، می بایست ابتدا ثبت نام كنید.
 

جهت آشنایی با خدمات ویرایش مقالات ISI مهندسی مواد، به قسمت ویرایش مقالات ISI مواد مراجعه نمایید.

تعداد بازدید : 7405


برچسب ها: ترجمه مقاله ISI مهندسی مواد، ترجمه مقاله ISI متالوژی


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی مواد و متالوژی > خدمات رشته مهندسی مواد و متالوژی > ترجمه مقالات ISI مهندسی مواد و متالوژی
ثبت سفارش جدید