ترجمه مقالات ISI مدیریت

ارائه خدمات ترجمه مقاله ISI مدیریت از فارسی به انگلیسی توسط مترجمان متخصص این رشته انجام می گیرد.

خدمات ترجمه مقالات ISI مدیریت

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI مدیریت یکی از نیاز های دانشجویان رشته مدیریت می باشد. چرا که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت قصد انتشار نتایج پایان نامه و کار تحقیقاتی خود را در مجلات ISI داشته و یا تمایل دارند که مقاله خود را در کنفرانس های بین المللی رشته مدیریت ارائه دهند. بدین منظور کافی است خروجی پایان نامه یا کار تحقیقی خود را به صورت یک مقاله فارسی نگارش نمایید. گروه مترجمان مدیریت موسسه البرز دارای مترجمان با تجربه ای در زمینه ترجمه مقاله ISI رشته مدیریت (از فارسی به انگلیسی) بوده و می تواند کار ترجمه مقاله شما را برعهده گیرد. ترجمه مقالات ISI مدیریت مرتبط با کلیه گرایش های این رشته از جمله مدیریت بازرگانی، دولتی، صنعتی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت نشر، کارآفرینی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت مالی و مدیریت منابع انسانی و سایر گرایش های رشته مدیریت پذیرفته می گردد.

تشکیل گروه مترجمان مدیریت جهت ترجمه مقالات ISI رشته مدیریت

ترجمه مقاله از فارسی به انگلیسی مستلزم آشنایی مترجم با موضوع مقاله، تسلط کامل بر زبان انگلیسی و آشنایی با شیوه نگارش مقالات علمی می باشد. گروه مترجمان مدیریت از فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی گرایش های مختلف رشته مدیریت هستند و تجربه کافی در زمینه نگارش، ویرایش و ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات رشته مدیریت را دارا می باشند و لذا می توانند ترجمه مقالات ISI رشته مدیریت را با کیفیت عالی انجام دهند.

ارسال سفارشات ترجمه به صورت آنلاین میسر بوده و پس از ثبت نام  و ورود به صفحه کاربری می توانید سفارش ترجمه مقاله خود را برای ما ارسال فرمایید. جهت كسب اطلاعات درباره نحوه ارسال سفارش، به قسمت راهنمای ارسال سفارش  رجوع كنید.

هزینه ترجمه مقالات را می توانید در بخش  قیمت ترجمه ملاحظه فرمایید. همچنین میتوانید سفارش ترجمه خود را از طریق صفحه کاربری ارسال نمایید تا هزینه و زمان تحویل ترجمه محاسبه شده و برای شما ایمیل گردد.

گارانتی ترجمه

کلیه سفارشات ترجمه فارسی به انگلیسی که با پلن عالی انجام شوند؛ تا زمان داوری مقاله توسط مجله، مشمول گارانتی می گردند.

خدمات ویرایش مقالات ISI مدیریت از نظر نگارشی و گرامری از دیگر خدمات گروه مترجمان مدیریت ما می باشد.

تعداد بازدید : 12860


برچسب ها: ترجمه مقاله ISI رشته مدیریت


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > خدمات رشته مديريت > ترجمه مقالات ISI مدیریت
ثبت سفارش جدید