Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " بررسی تجربی انتقال گرمای همرفتی نانوفلوئید آب/Al2O3 در یك لوله مدور(دایره ای) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی تجربی انتقال گرمای همرفتی نانوفلوئید آب/Al2O3 در یك لوله مدور(دایره ای)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Heat and Fluid Flow
سال انتشار
2007
کد محصول
1000010
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
581 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نانوفلوئید ها سوسپانسیون های فلزی یا غیر فلزی ناپودرها در مایع پایه هستند و می توانند به منظور افزایش نرخ انتقال گرما در كاربردهای گوناگون استعمال شوند. در این كار انتقال گرمای همرفت تحمیلی جریان آرامی نانوفلوئید آبAl2O3 - درون لوله مدوری با دمای دیواره ثابت به طور تجربی مورد بررسی قرار گرفت. عددNusselt  نانوفلوئید هایی با غلظت های نانوذره مختلف وهمچنین اعداد Peclet  وReynolds گوناگون، بدست آمد. نتایج تجربی بدست آمده تاكید می كند كه با حضور نانوذرات در فلوئید انتقال گرما افزایش می یابد. ضریب انتقال گرما با افزایش غلظت نانوذرات در فلوئید افزایش یافت.  افزایش ضریب انتقال گرمای ناشی از حضور نانوذرات خیلی بیشتر از پیشبینی رابطه انتقال حرارت تك فاز استفاده شده با ویژگی های نانوفلوئید است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2- ستاب آزمایشگاهی

3-آنالیز داده ها

4-نتایج آزمایشگاهی

5-نتیجه گیری

6-ضمیمه: آماده سازی نانوفلوئید

7-مراجع  

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید