Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " تحلیل انرژی و اکسرژی گرم شدن فضا در ساختمان ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل انرژی و اکسرژی گرم شدن فضا در ساختمان ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Energy
سال انتشار
2009
کد محصول
1000013
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در بررسی حاضر، تحلیل انرژی و اکسرژی برای کل فرآیند گرم کردن فضای ساختمان ها ارائه می شوند. این تحقیق بر اساس یک ابزار تحلیل پیش از طراحی است که در طی کار مداوم برای آژانس بین المللی انرژی (IEA) تولید شده است. در سراسر این مقاله، در همه محاسبات نظیر اتلاف ها و بازدهی های حرارتی بر طبق موسسه استانداردهای ترکیه انجام شد که در تطابق با استاندارد اروپایی TS EN ISO 13789 است. در این تحلیل، بار حرارتی در نظر گرفته می شود ولی بار خنک سازی نادیده گرفته می شود و محاسبات ارائه شده در اینجا با استفاده از شرایط حالت پایا انجام می شوند. تحلیل برای اداره ای در ازمیر با حجم   720 m3 و مساحت کف   240 m2 بعنوان مثالی از کاربرد، به کار می روند. دمای هوای داخلی و خارجی به ترتیب برابر 20 °C  0 °C و هستند. فرض می شود که اداره به وسیله یک دیگ بخار سنتی با سوخت گاز طبیعی مایع(LNG)، یک چگالنده LNG و یک پمپ حرارتی هوا-هوای خارجی گرم می شود. با این تحقیق، جریان های انرژی و اکسرژی بررسی می شوند. اتلاف های انرژی و اکسرژی در کل سیستم بررسی و نمایش داده می شوند. بالاترین مقادیر بازدهی بر حسب انرژی و اکسرژی برابر80.9%  برای پمپ حرارتی هوا-هوای خارجی و 8.69% برای دیگ بخار چگالنده LNGبه دست آمدند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-تعریف ساختار و سیستم اداره

3-تعیین نیاز انرژی در ساختمان ها

4-تحلیل انرژی و اکسرژی سیستم ها

1-4-سیستم پوشش ساختمان

2-4--سیستم هوای اتاق

3-4-سیستم گسیل انرژی گرمایی

4-4-سیستم توزیع

5-4-سیستم ذخیره سازی

6-4- سیستم تولید

7-4-سیستم تبدیل انرژی اولیه

8-4- تعاریف و بازدهی های انرژی و اکسرژی

5-نتایج و بحث

6-نتیجه گیری

7-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Energy analysis
Exergy analysis
Space heating
Efficiency

ثبت سفارش جدید