Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " آنالیز اکسرژی و بررسی گرمكن های مختلف آب تغذیه نیروگاه های حرارتی خورشیدی تولید بخار مستقیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنالیز اکسرژی و بررسی گرمكن های مختلف آب تغذیه نیروگاه های حرارتی خورشیدی تولید بخار مستقیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable Energy
سال انتشار
2010
کد محصول
1000018
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

آنالیز اکسرژی و انرژی برای اجزای مختلف یك نیروگاه خورشیدی حرارتی (STPP) انجام شده است. در این آنالیز بیشترین تلفات انرژی در كندانسوری كه در منطقه كلكتورهای خورشیدی قرار دارد، یافت شده است. بیشترین تلفات اگزرژی در كلكتور خورشیدی می باشد در حالی كه در دیگر اجزای نیروگاه این تلفات كوچك است. روش هایی برای بهبود بیشتر راندمان نیروگاه شناخته و به كار برده می شود. برای كمترین تلفات اکسرژی در گیرنده دمای ورودی آب به گیرنده كه توسط تعداد گرمكن های آب تغذیه (FWHs) تعیین می شود، فشار زیركش و نسبت جرمی بخار زیر كش بایستی بهینه گردند. تنها یك گرمكن آب تغذیه در نیروگاه حرارتی خورشیدی تولید بخار مستقیم (DSG STPP) پیشنهاد شده است. به منظور ارزیابی بهترین فشار زیركش و نسبت جرمی بخار زیركش كه برای ماكزیمم كردن راندمان نیروگاه به كار می روند، بررسی هایی برای فشار زیر كش و نسبتهای مختلف جرمی بخار زیركش در DSG STPP پیشنهاد شده كه داراییك گرمكن آب تغذیه می باشد انجام شده است. همچنین بررسی برای فشار زیركش و نسبت جرمی بخار زیركش به وسیله یكی كردن حالات 2 و 3 گرمكن های آب تغذیه انجام می شود. بهبود رضایت بخشی در راندمان با استفاده از 3 گرمكن آب تغذیه داده شده است و بهره بیشتر در راندمان بوسیله ساختن قیودی برای تعداد گرمكن های آب تغذیه بیشتر ممكن می شود.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2- توضیح نیروگاه حرارتی خورشیدی تولید بخار مستقیم با ظرفیت 5 مگاوات

3- آنالیز انژری و اکسرژی

1-3-آنالیز نیروگاه حرارتی خورشیدی تولید بخار مستقیم

4-نتایج

1-4-آنالیز انرژی و اکسرژی نیروگاه مدنظر

2-4-پتانسیل بهبودبخشی و آنالیز بیشتر

3-4- بهینه سازی فشار زیرکش برای گرمکن آب تغذیه باز تنها

4-4- بهینه سازی فشار زیرکش برای 2 گرمکن آب تغذیه با دریپ پمپ و بدون آن

5-4-بهینه سازی فشار زیركش برای 3 گرمكن آب تغذیه

5- نتیجه گیری

6-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Energy and exergy analysis
Solar–thermal power plant
Feed water heaters
Bleed pressure

ثبت سفارش جدید