Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدل سازی قابلیت اطمینان و طرح های کنترل سیستم مرکب ذخيره ساز انرژي و نیروگاه بادی با ميزان ارتقا مناسب خط انتقال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل سازی قابلیت اطمینان و طرح های کنترل سیستم مرکب ذخيره ساز انرژي و نیروگاه بادی با ميزان ارتقا مناسب خط انتقال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Sustainable Energy
سال انتشار
2011
کد محصول
1000041
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

تناوب توان نیروگاه بادی و نیاز به توسعه خط انتقال از نگرانی های عمده در اتصال نیروگاه بادی به سیستم قدرت می باشند. یک راه حل که مورد توجه قرار گرفته است ساختن ذخیره ساز انرژی در سایت و در كنار نيروگاه بادی می باشد. ایده ساختن یک سیستم مرکب فقط به حداقل رساندن تغییرات خروجی یک سیستم مرکب نیست. بلکه بهینه کردن میزان ارتقاء خط انتقال مورد نیاز برای تحویل انرژی تولیدی نیروگاه بادی نیز می باشد. یک روش جدید ارزیابی قابلیت اطمینان برای تعیین اندازه کافی ذخیره ساز انرژی در سایت و تعیین میزان ارتقاء مورد نیاز ظرفیت خط انتقال جهت اتصال نیروگاه بادی به سیستم قدرت در این مقاله ارائه شده است. کاربردهای عملی مدل ارائه شده با استفاده از سیستم تست قابلیت اطمینان (IEEE- RTS) نشان داده شده است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-اتصال نیروگاه بادی به شبکه با ذخیره سازی انرژی در سایت

3-مدل قابلیت اطمینان ذخیره ساز انرژی در سایت

4- نتایج تست

5-نتیجه گیری

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Energy storage
planning
reliability
renewable
transmission upgrade
wind generation

ثبت سفارش جدید