Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " ویژگی های بتن نانو سیلیکات دار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ویژگی های بتن نانو سیلیکات دار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Construction and Building Materials
سال انتشار
2012
کد محصول
1000064
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله تاثیرات نانو سیلیکات کلوئیدی روی بتن تک ترکیبی ( سیمان معمولی) و بتن دو ترکیبی ( سیمان + خاکستر بادی کلاس F ) بررسی کرده است. علاوه بر خواص مکانیکی برنامه های تجربی شامل آزمایش های عایق حرارتی، نفوذ پذیری یون کلر، تخلخل ستجی یون جیوه، ترموگراویمتری و میکروسکوپ الکترونی رویشی پراش یافته به منظور ارتباط با روند مقیاس های ماکرو و میکرو صورت گرفت. بهبود قابل توجهی در ترکیبات نانو سیلیکات دار در موضوعات واکنش پذیری، توسعه ی قدرت، پالودگی ساختار منافذ و و فشردگی منطقه ی انتقال سطحی مشاهده گردید. این بهبود به طور عمده به مساحت سطح بزرگ ذرات نانو سیلیکات بر می گردد که تاثیر پر کنندگی و پوزولانیکی روی ماتریکس سیمانی دارد. ساختار میکرو و آنالیز های حرارتی نشان می دهند که تاثیرات پوزولانیکی و پر کنند گی روی پالودگی ساختار منافذ بستگی به میزان مصرف نانو سیلیکات دارد.   


فهرست مطالب

1-مقدمه

2-برنامه ی تجربی

1-2-مواد

2-2-طرز کار

3-2- متد های آزمایش

3-  نتایج، بحث و بررسی

1-3-دمای آدیاباتیک

2-3-خواص مکانیکی

3-3-زمایش نفوذ پذیری بتن در برابر یون کلر

4-3- آنالیز حرارتی و ساختار میکرو

4-نتایج

5-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید