Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " برآوردی از 500 شرکت Fortune، بر پایه ی گزارشی از سود جامع آنها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برآوردی از 500 شرکت Fortune، بر پایه ی گزارشی از سود جامع آنها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
James H. Thompson
سال انتشار
2008
کد محصول
1000096
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
108 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کمیسیون استانداردهای حسابداری مالی، وضعیت استانداردهای حسابداری مالی را در یک گزارش از سود جامع (NO. 130 FASB 130) در سال  1997 را تشریح کرد. این گزارش، استانداردهایی برای گزارش سود جامع شرکتها و اجزای آن را در یک مجموعه ی کاملی از صورت حسابهای مالی ارائه می دهد. در APB Opinion No. 9، گزارشی از نتایج فعالیتها (عملیاتها)، دو روش برای گزارش درآمدهای شرکتها ارائه شد. روش اول، با استفاده از عملکرد عملیاتهای کنونی، سود و زیان غیر دائمی از درآمدها مستثنی شده و به طور مستقیم به عنوان دارایی های سهامداران شرکت در نظر گرفته می شود، بنابراین آن از درآمدها کنار گذاشته می شود. در حالت دوم، یک دیدگاه فراگیرتری مورد توجه قرار می گیرد، که در آن همه ی آیتم های مربوط به افزایش یا کاهش درآمد، مانند سود و زیان های تحقق نیافته در گزارش درآمدها مورد توجه قرار می گیرد. APB Opinion No. 9، یک دیدگاه جامع اصلاح شده را که همه ی سود و زیان ها، به استثنای موارد اتفاق افتاده در گذشته را در صورت وضعیت درآمدها جای داده است، را ارائه می دهد.

فهرست مطالب

1-پیش زمینه

2-آنالیز گزارشات سالیانه

3-نتیجه گیری کلی

4-منابع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Financial Accounting Standards

ثبت سفارش جدید