Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
797,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت جهانگردی " با موضوع " ارتباط سه جانبه اکوتوریسم، گردشگری پایدار، سفر كم شتاب در طبيعت همراه با دوستداران گردشگري اصيل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارتباط سه جانبه اکوتوریسم، گردشگری پایدار، سفر كم شتاب در طبيعت همراه با دوستداران گردشگري اصيل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of tourism studies and research in tourism
سال انتشار
2011
کد محصول
1000104
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
797,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
358 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در حال حاضر روند حركت جهان مادي گرا و مدرن به سمت زندگی در محیط زیست، و صرف زمان بیشتر در طبیعت و نزديك شدن به همه چيزهاي پاك، صلح آميز و ناشناخته بيشتر شده است. گردشگراني كه تعطيلات خود را در مناطق روستايي مي گذرانند بيشتر و بيشتر مي شوند. اكوتوريسم،‌ در حومه شهر و یا در طبیعت بيشتر مورد توجه افرادي قرار گرفته است كه در مناطق شهري با وضعيت مالي بالا اما سرشار از فشار ها، زندگي مي كنند و مشتاق هستند كه به طبيعيت و زندگي در جوامع روستايي بازگردند. اكوتوريسم، گردشگري پايدار و سفر كم شتاب- همه اين انواع گردشگري نكات مشتركي از نظر كيفيت زمان صرف شده توسط گردشگران در تعطيلات و بازگشت به سنن و آداب فراموش شده، خصوصا از سوي گردشگراني كه از كشورهاي توسعه يافته يا مناطقي كه  آداب و رسوم آنها كمتر حفظ شده است، دارند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-اكوتوريسم

3-گردشگری پایدار

4-سفر كم شتاب

5-نتيجه گيري

6-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت جهانگردی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت جهانگردی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Ecotourism
Nature – based tourism
Responsible tourism
Slow travel

ثبت سفارش جدید