Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " ژئوفيزيك و هواشناسی " با موضوع " مدلسازی عددی پاسخ های (Z-TEM (AFMAG هوایی برای راهنمایی روش های اکتشاف " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدلسازی عددی پاسخ های (Z-TEM (AFMAG هوایی برای راهنمایی روش های اکتشاف
نویسنده/ناشر/نام مجله :
SEG Las Vegas 2008 Annual Meeting
سال انتشار
2009
کد محصول
1000120
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اکتشاف معدنی با استفاده ازZ-TEM یا Z- Axis Tipper Electromagnetics، یک سیستم AFMAG هوایی، بوسیله مدلسازی عددی انواع هدف بررسی می شود. مدلسازی عددی برای برنامه ریزی نقشه برداری در بررسی ارتفاع نقشه برداری، فاصله خطی و پاسخ های مورد انتظار هدف ها مورد استفده قرار می گیرد.

دانستن پاسخ Z-TEM یک نوع رسوب کشف شده، به تفسیر نتایج کمک می کند. مدلسازی عددی نشان می دهد که سیستم Z-TEM برای رسوب های عمیق و بزرگ از حساسیت پائین تا بالا مثل مس و رسوبات SETEX مناسب می باشد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-پیشینه Z-TEM

3-شبیه سازی عددی

4-نقشه برداری نمایشی

5-دیگر شبیه سازی های عددی

6-نتایج

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 



این مقاله ترجمه شده ژئوفيزيك و هواشناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



airborne AFMAG
Z-TEM responses

ثبت سفارش جدید