Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم تربيتی " با موضوع " اوه، استیسی عزیز! تعامل اجتماعی، بسط و یادگیری با عوامل آموزشی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اوه، استیسی عزیز! تعامل اجتماعی، بسط و یادگیری با عوامل آموزشی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the SIGCHI Conference on Human Factors in Computing Systems
سال انتشار
2012
کد محصول
1000156
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
785 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پی بردن به نحوه درک کودکان و تعامل آن ها با عوامل آموزشی(سیستم هایی که کودکان به کمک یک شخصیت ساختگی قرار گرفته درسیستم آموزش خصوصی هوشمند، آموزش می بینند.)می تواند درک و بینشی کلی نسبت به اثرات تعامل اجتماعی در یادگیری به کمک سیستم آموزش خصوصی هوشمند ایجاد کند. پس نتایج حاصل از پژوهش فکر با صدای بلند را ارائه می دهیم که به موجب آن کودکان آموختند تا تجربه شان را از تدریس استیسی بیان کنند. استیسی یک وسیله آموزشی است که به کمک دانش آموز قادر به حل معادلات خطی است. ما نقش درمانی او را به عنوان یک دوست در نظر گرفتیم، در ابتدا شخص خود را با استیسی هماهنگ می کند و این کار را با استفاده از ضمائری چون ما یا شما به جای او یا آن، که به طور قابل توجهی منطبق بر آموزش دانش آموز است،انجام می دهد، پیامد تهدید شوخی آمیزمثل اذیت کردن، توضیحات دقیق از رفتار استیسی به عنوان شخص سوم و بیان های تدریس خصوصی رسمی، باعث کاهش نتایج یادگیری می شوند. به علاوه دریافتیم که اشتباهات عامل آموزشی، یک عامل پیش بینی شده قابل توجه در عدم هماهنگی دانش آموزان با عوامل آموزشی است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-کار های قبلی

3-فرضیه

4-توصیف دانش آموز شبیه سازی شده

5-پژوهش

6-رفتارهای مکالمه ­ای و نتایج یادگیری

7-پیش بینی تغییر در هم ترازی

8-تغییر رفتار در طول جلسات

9-بحث           

10-نتیجه گیری

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم تربيتی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Teachable agents
peer tutoring
Computer Uses in Education

ثبت سفارش جدید