Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
572,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " رياضی " با موضوع " برخی نتایج جدید در زمینه تمامیت مسلط (Domination Integrity) گرافها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برخی نتایج جدید در زمینه تمامیت مسلط (Domination Integrity) گرافها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Open Journal of Discrete Mathematics
سال انتشار
2012
کد محصول
1000186
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
572,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
451 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تمامیت مسلط یک گراف پیوسته  با  نشان داده می شود، که در آن  مرتبه یک مولفه بیشینه  می باشد. ما تمامیت مسلط را در برخی عملکردهای گراف مانند نسخه برداری از یک لبه بوسیله رأس و تکثیر یک رأس بوسیله یک لبه، مورد بحث قرار می دهیم.
1-مقدمه

آسیب پذیری شبکه ارتباطی، مقاومت شبکه را نسبت به قطع عملکرد پس از شکست موقعیت معین یا زنجیره های ارتباطی، اندازه می گیرد. برای هر شبکه ارتباطی، درجات بزرگتری از پایداری یا آسیب پذیری کمتر مورد نیاز است. آسیب پذیری می تواند با پارامترهای معینی اندازه گیری شودمانند اتصال، سختی، تمامیت، عدد اتصال و غیره. در تحلیل آسیب پذیری شبکه ارتباطی نسبت به قطع، استفاده از دو پارامتر بسیار مهم است: 1) اندازه بزرگترین گروه باقی مانده که در آن ارتباطات متقابل هنوز می تواند رخ دهد. 2) تعداد اعضایی که کارایی ندارند. در این زمینه بارفوت و دیگران [1]، مفهوم تمامیت یک گراف را بعنوان یک مقیاس جدید از آسیب پذیری شبکه معرفی کرده اند.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله رياضی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده رياضی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Domination Integrity of Graphs

ثبت سفارش جدید