Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " مقدمه ای بر کشت سلول حیوانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مقدمه ای بر کشت سلول حیوانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Technical Bulletin
سال انتشار
2010
کد محصول
1000207
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
761 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کشت سلولی امروزه به یکی از ابزارهای اصلی مورد استفاده در علوم زیستی  تبدیل شده است. این راهنما جهت استفاده به عنوان مقدمه ای پایه در رابطه با کشت سلول حیوانی طراحی گردیده است.  برای کارکنان آزمایشگاه که برای اولین بار از آن استفاده می کنند و همچنین کسانی که در تعامل با محققین کشت سلول می باشند و همچنین افرادی که مایل به درک بهتر مفاهیم کلیدی و واژگان علمی در این رشته در حال رشد سریع و جالب می باشند، مناسب می باشد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-کشت سلول و بافت چیست ؟

3-کشت های سلولی چگونه به دست می آیند ؟

4-کشت های سلولی چگونه به دست می آیند ؟

5-برخی مشکلاتی که سلول های کشت شده با ان مواجه می باشند

6-چگونه تصمیم گیری کنیم که آیا سلول های کشت داده شده سرحال هستند ؟

7-موارد استفاده از کشت سلول

1-مقدمه

کشت سلولی امروزه  به یکی از ابزارهای اصلی مورد استفاده در علوم زیستی  تبدیل شده است. این راهنما  جهت استفاده به عنوان مقدمه ای  پایه در رابطه با کشت سلول حیوانی طراحی گردیده است. برای  کارکنان آزمایشگاه که برای اولین بار از آن استفاده می کنند و همچنین کسانی که در تعامل با محققین کشت سلول می باشند و همچنین افرادی که مایل به درک بهتر مفاهیم کلیدی  و واژگان علمی در این رشته در حال رشد سریع و جالب می باشند، مناسب می باشد ....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Cell Culture

ثبت سفارش جدید