Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
797,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " انتقال گرمایی به روش همرفتی از مجموعه ی لوله ها در جریان سیالات عمودی: روش آنالیزی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتقال گرمایی به روش همرفتی از مجموعه ی لوله ها در جریان سیالات عمودی: روش آنالیزی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Heat and Mass Transfer
سال انتشار
2006
کد محصول
1000257
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
797,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
515 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف عمده از این مطالعه آنالیزی، یافتن روشی برای انتقال گرما از بانک لوله­ ها در جریان سیالات عمودی است که تحت شرایط گرمایی یکنواخت مرزی صورت می­گیرد. در راستای این هدف، درجه­ ای از کنترل در ردیف چهارم یک لوله بعنوان یک سلول خاص برای مطالعه­ ی انتقال گرمایی در یک آرایش همراستا یا متناوب استفاده شد. یک روش کامل برای آنالیز استخراج لایه­ های مرزی فرم­ های آشکارکننده، در محاسبه ­ی میانگین انتقال گرمایی از لوله­ های یک بانک، که می­تواند برای گستره وسیعی از پارامترها شامل longitudinal Pitch، transverse Pitch، Reynolds و Prandti numbers مورد استفاده قرار بگیرد. مدلهای مربوط به آرایش­ های همراستا یا متناوب برای استفاده در گستره­ ی وسیعی از پارامترها به هنگام تعیین انتقال گرمایی از بانک لوله­ ها عملی می­باشد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-آنالیز

1-2-شرایط مرزی

2-2-شتاب منبع

3-2-انتقال حرارتی

3-بحث و نتیجه ­گیری

4-نتیجه گیری
1-مقدمه

انتقال گرمایی طی جریان از عرض بانک لوله­ ها اهمیت ویژه­ای در طراحی مبدل­های حرارتی دارد. مبدل­های حرارتی در موارد متعدد صنعتی مثل ایجاد بخار در دیگ­ه ای بخار یا سرد کننده­ های هوا در داخل لوله ­ی کویل یک تنظیم کننده­ ی هوا یافت می­شوند. بانک­ های لوله­ ای که غالبا به شکل موازی یا متناوب آرایش پیدا می­کنند و بوسیله­ ی استقرار بدون بعد متقاطع، طولی و قطری اختصاصی می­شوند. در طرح کلی مایعی در لوله ­ها حرکت می­کند، در حالیکه مایعی دیگر در دمایی متفاوت، از لوله­ ها عبور می­کند. در این مطالعه، نویسندگان به صورت اختصاصی به بررسی، به موضوع انتقال حرارت همرفتی همراه با روش سیالات متقاطع در لوله ­ها پرداختند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Forced convection
Heat transfer
Tube bank
Integral method
Boundary layer analysis

ثبت سفارش جدید