Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسي نساجی " با موضوع " تاثیر متغیر های ریسندگی روی پارامترهای مهاجرت الیاف در نخ های ریسیده شده ی رینگ و کامپکت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر متغیر های ریسندگی روی پارامترهای مهاجرت الیاف در نخ های ریسیده شده ی رینگ و کامپکت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Indian Journal of Fibre & Textile Research
سال انتشار
2009
کد محصول
1000374
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
82 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تاثیر متغیر های ریسندگی روی پارامترهای مهاجرت الیاف در نخ های پنبه ای رینگ و کامپکت مورد مطالعه قرار گرفته است. متغیر های ریسندگی شامل: فاکتور تاب، سرعت تاب دادن و کشش ریسندگی است. طریقه و یا حالت ریسندگی به عنوان فاکتور کلیدی در تعیین واکنش ساختاری نخ شناخته شد. وقتی که با یک نخ معمولی رینگ مقایسه شد ، نخ های کامپکت به طور قابل توجهی دارای mfp، زاویه مارپیچ و قطر مارپیچ کمتری هستند. ولی مقادیر بیشتری از شدت مهاجرت (MMI) را نشان می دهند. فرکانس و فاکتور مهاجرت معادل را نیز نشان می دهند. از میان متغیرهای مختلف ریسندگی ، فاکتور تاب و سرعت اسپیندل به طور واضحی روی MMI یا شدت مهاجرت ، فرکانس مهاجرت و فاکتور مهاجرت تاثیر می گذارد در حالیکه کشش ریسندگی تاثیر زیادی روی پارامترها ندارد.

1-مقدمه

به طور واضح می دانیم که روش ریسندگی نخ کامپکت یک روش خاص جایگزین برای ریسندگی نخ است که در آن از مویینگی نخ تولید شده کاسته می شود. می توان با کاهش زاویه ی تاب خواص نخ را بهبود بخشید. در بسیاری از مطالعات روی نخ کامپکت، خواص اصلی نخ کامپکت با نخ معمولی رینگ مورد مطالعه قرار می گیرد. به علاوه ساختارهای اصلی این دو نخ آنالیز می شود. در هر حال نیاز است که روی پارامتر های پردازش ریسندگی در مورد متغیر های ساختاری نخ کامپکت صحبت شود زیرا بیشتر مطالعات گذشته روی برخی از پارامترهای انتخاب شده تاکید دارند. در این مقاله جزئیات آنالیز شده ی قرار گیری الیاف در نخ های رینگ و کامپکت در رابطه با کشش ریسندگی، فاکتور تاب و سرعت تاب دادن گزارش شده است.....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسي نساجی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسي نساجی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Compact yarn
Fibre migration
Mean fibre position
Mean migration intensity
Migration factor


ثبت سفارش جدید