Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " مشخصه یابی تجربی و محاسباتی داربست های متخلخل PLGA 50:50 طراحی شده و ساخته شده برای کاربردهای مربوط به استخوان اسفنجی انسان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مشخصه یابی تجربی و محاسباتی داربست های متخلخل PLGA 50:50 طراحی شده و ساخته شده برای کاربردهای مربوط به استخوان اسفنجی انسان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Materials Science: Materials in Medicine
سال انتشار
2010
کد محصول
1000719
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه از روش­های محاسباتی بر پایه­ ی تصویر و تکنیک ساخت شکل آزاد جامد غیر مستقیم (SFF)، به منظور طراحی و ساخت داربست­ های متخلخل بهره می­برد، و در ادامه به صورت محاسباتی، مدول الاستیک و استحکام تسلیم آن­ها را با معتبرسازی تجربی تخمین می­زند. داربست­ های متخلخل 50:50 پلی (اسید لاکتید-کو- گلی­کولاید) (PLGA 50:50) با استفاده از  یک تکنیک طراحی بر پایه­ ی تصویر طراحی گردیده و با استفاده از تکنیک SFF غیر مستقیم تولید گردیده، و با استفاده از توموگرافی ریز-محاسبه شده (µ-CT) و تست مکانیکی مشخصه ­یابی شدند. علاوه بر این، از داده­ های µ-CT به منظور پیش­بینی غیرتخریبی مدول­های الاستیک و استحکام­های تسلیم، با استفاده از روش المان محدود (FE) بر پایه­ ی وکسل استفاده شد. این روش، تکنیکی است که می­تواند در کنترل کیفی نهایی داربست کاربرد داشته باشد. تحلیل داده­ های µ-CT، این موضوع را که اندازه­ ی روزنه­ های داربست­ های تولید شده کنترل شده است، و این داربست­ ها، روزنه­ ها و تخلخل­ های بین هم متصل مشابه با فایل­ های طراحی دارند، تأیید کرد. تست­های مکانیکی نشان دادند که مدول فشاری و استحکام­ های تسلیم در محدوده­ ی مقادیر مربوط به استخوان اسفنجی انسان بودند. نتایج تحلیل FE تمرکز تنش­ های بالقوه­ای در داخل داربست تولید شده به سبب نقایص تولید، نشان دادند. علاوه بر این، مدول­ها و تنش­ های تسلیم پیش­بینی شده توسط تحلیل FE هم­بستگی­ های زیادی با مقادیر تجربی نشان دادند. در مطالعه­ ی حاضر، ما داربست­ها را با معماری­ های طراحی شده ساختیم و همچنین، خواص مکانیکی آن­ها را با یک شیوه­ ی غیرتخریبی پیش­بینی کردیم.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-روش­ها

1-2- مواد

2-2-ساخت­ های مکعب جامد PLGA 50:50

3-2- ساخت داربست متخلخل PLGA 50:50

4-2- مشخصه ­یابی مورفولوژی داربست ساخته شده و کسر حجمی

5-2- تست مکانیکی

6-2- تحلیل المان محدود داربست تولید شده

3-نتایج

1-3- سنجش مورفولوژی داربست

2-3- خواص مکانیکی داربست­ های متخلخل ساخته شده

3-3- شبیه­ سازی مکعب­ های جامد و داربست­ های متخلخل

4-بحث

5-نتیجه ­گیری

1-مقدمه

داربست مهندسی بافت به عنوان قالب موقت برای عیوب بدن با هدف حمایت و چسبندگی سلول و بازسازی بافت مورد مطالعه قرار گرفته است. برای افزایش پیوستگی استخوان با داربست، ساختار آن باید دارای ساختمان متخلخل به ­هم پیوسته، برای مهاجرت سلول و نفوذ رگ خونی باشد. همچنین این داربست باید دارای خواص مکانیکی کافی برای مطابقت و پشتیبانی بارگذاری فیزیولوژیکی باشدکه به گونه ­ای مطلوب تخریب شود تا پشتیبانی بار طی بهبود به بافت منتقل گردد. برای تحقق این ملزومات، طراحی و ساخت داربستی با ساختمان تخلخل کنترل شده الزامی است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


PLGA porous scaffolds

ثبت سفارش جدید