Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,859,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " سرمایه گذاری نقد در شرایط وجود عدم تقارن اطلاعات در حال تغییر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سرمایه گذاری نقد در شرایط وجود عدم تقارن اطلاعات در حال تغییر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
James Madison University
سال انتشار
2012
کد محصول
1000720
تعداد صفحات انگليسی
50
تعداد صفحات فارسی
54
قیمت بر حسب ریال
1,859,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
521 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بیشتر تحقیقات مرتبط با فرضیه حساسیت سرمایه گذاری- جریان نقدینگی در نوشته ها، به مقایسه پیش بینی های ضرایب حساسیت از رگرسیون های مقطعی در گروه های شرکتهایی که در زمره گروه های کم و بیش دارای محدودیت مالی قرار گرفته اند پرداخته اند و این مقایسه بر اساس مقیاس محدودیت مالی مشاهده شده است. این مطالعات بسته به الگوی طبقه بندی استفاده شده برای طبقه طبقه کردن نمونه نتایج متناقضی را گزارش کرده اند و نیز بر اساس زمینه های روش شناسی و مفهومی مورد انتقاد قرار گرفته اند. ما در این تحقیق برخی از این مشکلات گزارش شده در متون را با استفاده از بینشهای (کلیری، پاول و رایت 2007) در طراحی تحقیق جدید کمتر می کنیم. مدل (CPR 2007) افزایش غیر مبهم (کاهش) حساسیت جریان نقدینگی- سرمایه گذاری را در زمان عدم تقارن اطلاعاتی افزایشها یا کاهش ها پیش بینی می کند. برهمین اساس ماه مورد قابل توجه و مهم تغییرات در حساسیت سرمایه گذاری- جریان نقدینگی را در سیر زمانی و برای شرکتهایی که دچار شوک عدم تقارن اطلاعات شدید شده اند بررسی می کنیم تا چهارچوب میان مقطعی. دو رخداد مورد مطالعه ما عبارتند از:

پیاده سازی SOX که انتظار می رود سبب کاهش عدم تقارن اطلاعاتی ناشی از افشای اطلاعات افزوده و بهبود یافته است؛

تغییر و بهم ریختن صنایعی که انتظار می رود سبب افزایش عدم تقارن اطلاعاتی شود که ناشی از بالا رفتن قیمت کنترل ها و موانع ورودی هستند؛

گزارش ما نشان داد که در حقیقت عدم تقارن اطلاعاتی سبب کاهش SOX می شود و کاهش متناسبی را حساسیت سرمایه گذاری- جریان نقدینگی قبل و بعد از SOX بهمراه دارد. ما همچنین از فرضیه های افزایش بی قاعدگی با افزایش متناسب حساسیت سرمایه گذاری نقد پیش و بعد از این بی قاعدگی حمایت کردیم. علاوه براین تحقیق ما از فرضیه سرمایه گذاری نقد با استفاده از طراحی تحقیقی که برخی از مشکلات شناسایی شده در متون موجود را اصلاح می کند حمایت می کند.

1-مقدمه

این تحقیق بازهم به این سوال لاینحل می پردازد که آیا سرمایه گذاری های شرکت به جریان های نقدینگی حساس هستند یا خیر می پردازد. این مقاله تلاش می کند تا به برخی از انتقادات نظری و روش شناسی که شک و اشتباهات متضاد در نتیجه گیری های موجود در مقالات و نوشته ها و کارهای عملی وجود دارند بپردازد و برای همین هم از (فازاری، هوبار و پترسون 1988) شروع می کند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Investment-Cash Flow Sensitivity under Changing Information Asymmetry

ثبت سفارش جدید