Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت جهانگردی " با موضوع " تاثیرات اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های بازنگری اجتماعی آنلاین : مورد Tripadvispr.com " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیرات اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های بازنگری اجتماعی آنلاین : مورد Tripadvispr.com
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Life Science Journal
سال انتشار
2013
کد محصول
1000730
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
319 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف از این مطالعه تحقیقی این است تا تاثیرات باور های اعتماد در زمینه تمایلات خرید از برنامه ریزان سفر را بر طبق محتوی شبکه بازنگری اجتماعی آنلاین از طریق تحلیل ابعاد اعتماد الکترونیکی و تاثیرات بر تمایلات خرید مور بررسی قرار دهیم . تحقیقی با هدف تست این تاثیرات اجراء گردید و داده های گرداوری شده  از 320 شرکت کننده در یک جا متمرکز گردیدند . تحلیل رگرسیون چندگانه برای تحلیل فرضیات مرتبط با فاکتور های موثر سطح اعتماد الکترونیکی کلی و تمایلات خرید انجام گرفت . موجودیت تاثیرات چشمگیر صداقت ، شایستگی ، خیر خواهی و ابعاد قابل پیش بینی بودن در سطح اعتماد الکترونیکی کلی در این یافته ها مورد تایید قرار گرفتند . ضرایب رگرسیون استاندارد نشان دادند که صداقت و خیر خواهی مشارکت جدی دارند ؛ شایستگی و قابلیت پیش بینی به طور متوسط در اعتماد کلی سهم دارند . علاوه بر این  یک سری تحلیل های رگرسیون مرحله ای با هدف تعیین تاثیر ابعاد اعتماد در تمایل خرید مشتریان برای خرید محصول انجام گرفتند . ضرایب رگرسیون استاندارد نشان دادند که صداقت و خیرخواهی به طور قاطعی در سهم دارند و شایستگی نقش متوسطی در تمایل خرید دارد در حالی که قابل پیش بینی بودن سهمی چشمگیری در مدل نداشت .

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-پیشینه تئوریک  

1-2- تاثیرات اینترنت درون بخش توریسم

2-2- نقش اعتماد در جهان کسب و کار الکترونیک

3-2- ابعاد اعتماد

3-مدل و فرضیات تحقیق

4-متدو لوژی تحقیق

5-تحلیل های داده ها

1-5- تحلیل قابلیت اطمینان

2-5- تعیین باور های اعتماد در اعتماد کلی

3-5- تحلیل رگرسیون مرحله ای

6-نتیجه گیری ها

1-6- محدودیت ها و تحقیق آینده

1-مقدمه

بخش های توریسم با سری جدیدی از چالش ها و فرصت ها ی کلی همراه با توسعه فناوری های اطلاعاتی مواجه می شوند . چون خرید آنلاین محصولات توریسم ، پذیرش گسترده اش را درون بخش حفظ می کند ، چندین شرکت توریسم با مزیت های اینترنت به عنوان ابزار کسب و کار به عنوان مدعی مطرح می شوند ( مورفی و تان 2003 ؛ فورسیت و شای 2003 ؛ بلدونا ، موریسون و اولیری 2005 ) . شرکت های درون بخش توریسم می توانند از اینترنت برای افزایش کیفیت خدمت رسانی استفاده کنند ، هزینه ها را کاهش دهند و از طریق دست یابی به مشتریان جدید به سود هایی دست یابند ( لیمایم ، خلیفه و فرینی 2000 ؛ کیم و لی 2004 ) . مطابق با گزارش phoCus Wright (2001) در مورد رسانه اجتماعی در صنعت سفر ، بیش از دو سوم مسافران بازنگری های مسافر را در زمانی تاثیرگذار ذکر می کنند که برنامه ریزی باعث راحتی سفر می گردد . از طرف دیگر ، مطابق با نظر گراهام جونز که روانشناس اینترنت و محقق متخصص در زمینه نحوه تعامل مشتریان در وب می باشد : همچنین وب سایت های مسافرت بایستی اعتماد و اطمینان را میسر سازند که محرک های قدرتمندی در سایت های رزو کننده بلیط هستند (Tnooz.com 2010) . وب سایت های شبکه آنلاین به عنوان ابزار حیاتی بازار یابی و توسعه در بخش توریسم و صنعت مهمانداری ظاهر شده اند ( لیتوین ، گولد اسمیت و پان 2008 ) . علاوه بر توسعه ها در تراکنش های خرید و فروش الکترونیکی ، همچنین در آنجا تغییراتی در فرآیند های برنامه ریزی سفر مشتریان در درون شبکه های اجتماعی سفر انلاین وجود دارند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت جهانگردی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت جهانگردی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Electronic Trust
Social Review Networks
Electronic Trust Dimensions
Purchase Intentions

ثبت سفارش جدید