Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی پایداری دینامیکی میکرو گرید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی پایداری دینامیکی میکرو گرید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS
سال انتشار
2013
کد محصول
1000883
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

میکروگرید مجموعه ای از ژنراتورهای توزیع شده (DGها) و سیستم های  ذخیره سازی انرژی ( ESS ) در یک رابط برقی می باشد، نظیر ژنراتورهای سنکرون ، آسنکرون، و دستگاه های الکترونیکی. به واسطه ی اینرسی ضعیف سیستم معادل میکروگرید، بدون پشتیبانی شبکه ی عمومی کنترل و مدیریت میکروگرید مستقل بسیار پیچیده می باشد. برای بررسی پایداری دینامیک میکروگرید در این مقاله یک مدل سیگنال کوچک از نوعی میکروگرید پیشنهاد می شود که شامل یک توربین بادی با ژنراتور آسنکرون، دیزل ژنراتور سنکرون، الکترونیک قدرت مبتنی بر ذخیره سازی انرژی و شبکه های قدرت می گردد. مدل سیگنال کوچک هر سیستم فرعی به ترتیب بنا نهاده شده و سپس مدل کلی در یک قالب محوری و مرجع تنظیم شده است. توزیع مقادیر ویژه ی سیستم میکروگرید تحت برخی از وضعیت های عملیاتی ثابت برای نشان دادن میرایی شرایط نوسانی و اثرات آن بر روی حاشیه ی پایداری سیستم شناسایی می شوند. آنالیز مکان هندسی مقادیر ویژه نیز ارائه شده است که به شناسایی رابطه ی میان پایداری دینامیکی، پیکربندی سیستم و وضعیت کارکرد، نظیر تغییر تولیدهای متناوب و ESS با استراتژی های کنترلی مختلف کمک می کند. نتایج مدل بدست آمده و آنالیز مقادیر ویژه از طریق شبیه سازی و آزمایش های یک سیستم میکروگرید تحت مطالعه تأیید شده اند.

1-مقدمه

میکروگرید می تواند به عنوان یک سازمان پیشرفته از سیستم های تولیدی توزیع یافته با نفوذ کم تولیدهای توزیع یافته تصادفی (DGها)، نظیر آرایه های PV و توربین های بادی، از طریق کنترل مناسب سیستم های ذخیره سازی انرژی (ESS) و بارهای ارسال شده در نظر گرفته شود. میکروگرید نقشهای مهمی در بهره برداری موثر از انرژی های تجدیدپذیر و عملکرد پایدار شبکه ی برق عمومی ایفا می نماید. این مؤلفه امکان توسعه ی گسترده انرژی های تجدید پذیر را امکان پذیر می سازد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید