Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت جهانگردی " با موضوع " عوامل مؤثر بر پذيرش و اجراي بازاريابي الكترونيكي در شركت‌هاي گردشگري: يك تحقيق تجربي در خصوص سازمان‌هاي گردشگري كوچك مصري " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل مؤثر بر پذيرش و اجراي بازاريابي الكترونيكي در شركت‌هاي گردشگري: يك تحقيق تجربي در خصوص سازمان‌هاي گردشگري كوچك مصري
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Tourism Management
سال انتشار
2012
کد محصول
1000933
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
51
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
566 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چكيده

اين مقاله درصدد تجزيه و تحليل عوامل مختلف تأثيرگذار بر پذيرش بازاريابي الكترونيك توسط سازمان‌هاي كوچك گردشگري مصري است. اين مطالعه توسعه چهارچوب مفهويمي مدل‌هاي TAM و IDT را براي شرح پذيرش بازاريابي الكترونيك با استفاده از روش كمي را تأييد مي‌كند، به طوري كه داده‌ها بر اساس استراتژي پيمايشي از طريق پرسشنامه‌ها جمع‌آوري شده‌اند تا سطوح مختلف مطالعه را مشخص سازند. ابزارهاي آماري پيشرفته و SEM براي آناليز و جمع‌آوري داده‌ها استفاده شده‌اند. اين يافته‌ها نشان مي‌دهند كه عوامل داخلي و خارجي سازمان‌هاي گردشگري مصري، تأثير زيادي بر روي پذيرش بازاريابي الكترونيك توسط چنين سازمان‌هايي دارند. همچنين اين يافته‌ها تأييد مي‌كنند كه نظريه‌هاي IT (مثلاً TAM و IDT) براي نشان دادن پذيرش بازاريابي الكترونيك توسط سازمان‌هاي گردشگري مصري، معتبر هستند. اين نتايج اهميت عوامل محيطي بر روي پذيرش بازاريابي الكترونيك را تقويت مي‌كنند و به تعداد خيلي محدودي از مطالعات تجربي كه جهت بررسي پذيرش بازاريابي الكترونيك در كشورهاي در حال توسعه انجام شده، اضافه مي‌شوند.

واژه‌هاي كليدي: بازاريابي الكترونيكي، پذيرش بازاريابي الكترونيك، سازمان‌هاي گردشگري كوچك، مدل پذيرش تكنولوژي (TAM) و نظريه انتشار نوآوري (IDT)، مصر.

1-مقدمه

پذيرش تكنولوژي اطلاعات (IT)، تكنولوژي‌هاي جديد و اينترنت، توجه زيادي را از جانب محققان، تعيين‌كنندگان خط‌مشي و شاغلان در طول دو دهه اخير،‌ به خود جلب كرده است. از اين‌رو، تعدادي از چهارچوب‌هاي نظري پذيرفته شده وجود دارند كه توسط محققان جهت تحقيق و بررسي پذيرش و گسترش IT و تكنولوژي‌هاي جديد از جانب جامعه تجاري، استفاده شده‌اند. به علاوه، تحقيق جديد در خصوص پذيرش و استفاده IT از طريق تمايل به پيش‌بيني عوامل برانگيخته شده است، كه مي‌تواند منجر به كاربرد موفقيت‌آميز آن در زمينه بازاريابي شود (الگوهري، 2010؛ لينن، ليپ، اكگون و كورتز، 2002:35؛ رز و سترائوب، 1998:39). اما، بازاريابي الكترونيك هنوز مفهومي نسبتاً جديد است، به ويژه براي سازمان‌هاي عملياتي در كشورهاي در حال توسعه كه داراي منابع محدود، زيرساخت بد و رقابت شديد هستند و نمي‌توانند سرمايه‌گذاري‌هاي غيرعاقلانه انجام دهند يا تصميمات اشتباه اتخاذ كنند. بنابراين نياز به درك خيلي ‌واضح‌تري نسبت به مسائل بازاريابي الكترونيك و همچنين فرصت‌هايي آن براي چنين سازمان‌هايي وجود دارد؛ و اينكه اين تكنولوژي‌ها را چگونه مي‌توان براي انجام فعاليت‌ها و فرايندهاي بازاريابي سازمان به طور خيلي مؤثر و كارآمدتر از اتكا به شيوه‌هاي بازاريابي سنتي، انجام داد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت جهانگردی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید