Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نگرشها نسبت به محصولات دوستدار محیط زیست : تاثیر بوم شناسی، تاثیر میان فردی و جهت گیری ارزشی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نگرشها نسبت به محصولات دوستدار محیط زیست : تاثیر بوم شناسی، تاثیر میان فردی و جهت گیری ارزشی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Marketing Intelligence & Planning
سال انتشار
2011
کد محصول
1000973
تعداد صفحات انگليسی
21
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
182 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف- این مقاله میکوشد تا پیشایندهای کلیدی که بر اشتیاق مصرف کنندگان برای خرید محصولات دوستدار محیط زیست تاثیر میگذارد را بررسی کند.

طرح/متدشناسی/شیوه-از یک متد ساده نمونه گیری استفاده شد. 600 پرسشنامه خوداجرایی در طی چند سخنرانی­ در یک دانشگاه بزرگ استرالیا پخش شد. در نهایت، 256 پرسشنامه که مصرف کنندگان استرالیایی به ان پاسخ داده بودند جمع آوری شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.

یافته­ ها- نتایج نشان دادند که سه پیشانید کلیدی بوم شناسی، تاثیر میان فردی، و جهت گیری ارزشی همبستگی قوی با نگرش ها نسبت به محصولات دوستدار محیط زیست دارند. مصرف کنندگانی که دیدگاه نسبتی نسبت به محصولات دوستدار محیط زیست دارند بیشتر امکان دارد تا این محصولات را خریداری کنند. ضرورت ادراک شده محصول، رابطه میان نگرش نسبت به محصولات دوستدار محیط زیست و اشتیاق به خرید این محصولات را متعادل میکند.

محدودیتها/مضامین پژوهش-در آینده میتوان مطالعات طولی را اجرا کرد. میتوان عوامل متعادل ساز دیگر مانند مشارکت تولیدی و قیمت گذاری را میتوان بررسی کرد. میتوان از طیف گسترده تری از نشانگرهای رفتاری استفاده کرد تا اندازه گیری دقیق تری از رفتارهای محیطی محور را بدست اورد.

مضامین کاربردی- آموزش دادن به مصرف کنندگان درباره محیط زیست ضروری است تا انها بتوانند دیدگاه مثبت تری نسبت به محصولات دوستدار محیط زیست بدست اورند. ابتکارهای ارتباطی که برخی از فعالیتهای حمایت از محیط را برجسته میکند و راهبردهای هوشیارانه تولید محصولات دوستدار محیط زیست برخی از راههایی هستند که میتوان با استفاده از انها رفتار خرید محصولات سبز را در مصرف کنندگان تشویق کرد.

1-مقدمه

با توجه به نگرانی های فزونی یافته در باره محیط زیست و تلاش نمایندگان دولتی، سازمانهای غیر دولتی، و محیط دانان محلی برای افزایش آگاهی تاثیر جامعه بر محیط زیست، بوم شناسی تبدیل به یک پدیده جهانی مهم شده است (برون، 2008؛ کیلبرون و پیکت، 2008؛ ماناکتولا و جوهاری، 2007). در نتیجه گسترش بوم شناسی در میان مصرف کنندگان (مونوتورو و همکاران، 2006؛ ووستنهاژن و بیلهارز، 2006) حرفه های تجاری به این نتیجه رسیده­اند که آنها نیز جزئی از یک جامعه بزرگتر هستند و باید زمینه را برای "بوم شناسی مشارکتی" فراهم کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید