Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مطالعه بر روی تکنیک های فیلتر ایمیل های spam " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه بر روی تکنیک های فیلتر ایمیل های spam
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Computer Applications
سال انتشار
2010
کد محصول
1001047
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
176 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پست الکترونیک روزانه توسط میلیون ها نفر از مردم در سرتاسر جهان برای برقراری ارتباط استفاده می شود و یک نرم افزار مأموریت حیاتی برای بسیاری از کسب و کارها می باشد. در طول دهه گذشته ، ایمیل های ناخواسته به یک مشکل عمده برای کاربران ایمیل تبدیل شده است. روزانه مقدار قرین به اتفاقی از هرزنامه ها یا همان spam ها به صندوق پستی کاربران جریان دارند. نه تنها  برای بسیاری از کاربران ایمیل این spam خسته کننده است، بلکه  زیرساخت فن آوری اطلاعات سازمانها و هزینه های کسب و کارهای میلیاردها دلار در بهره وری را از دست داده است. ضرورت فیلتر های spam مفید و کاری افزایش یافته است. در این مقاله، مطالعه خود را بر روی مسائل مختلف مرتبط با spam و روش های فیلتر spam و تکنیک ها را ارائه می دهیم.

1-مقدمه

اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره تبدیل شده است و ایمیل یک ابزار قدرتمند برای تبادل اطلاعات تبدیل شده است. همراه با رشد اینترنت و پست الکترونیکی، spam (هرزنامه) در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. Spam می تواند از هر نقطه از جهان که دسترسی به اینترنت امکان پذیر باشد سرچشمه بگیرد. با وجود توسعه تکنیک ها و سرویس هایی آنتی اسپم، تعداد پیام های اسپم همچنان به سرعت در حال افزایش است. به منظور بررسی این مشکل رو به رشد، هر سازمان باید ابزارهای موجود برای تعیین بهترین روش برای مقابله با اسپم در محیط خودش را تجزیه و تحلیل کند. ابزار، مانند سیستم ایمیل شرکت، فیلتر کردن دروازه های ایمیل، خدمات آنتی اسپم منقبض، و آموزش کاربران نهایی، ارائه انبار مطمئن برای هر سازمان. با این حال، کاربران نمی توانند از مشکلات بسیار جدی از تلاش برای مقابله با مقادیر زیادی از اسپم ها به طور مرتب اجتناب کرد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Spam
spam filtering

ثبت سفارش جدید