Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی معدن " با موضوع " ملاحظاتي در مورد طراحي، انتخاب، اندازه بندي و کنترل در پمپ هاي دوغاب تغذيه چرخه اي " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ملاحظاتي در مورد طراحي، انتخاب، اندازه بندي و کنترل در پمپ هاي دوغاب تغذيه چرخه اي
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Powder Technology
سال انتشار
1999
کد محصول
1001131
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکيده

پمپ هاي دوغاب سانتريفيوژي تغذيه چرخه اي در آسياب با سيستم نيمه خودکار (SAG) و ديگر مدار هاي تغذيه چرخه اي داراي دوغاب هايي با تشکيل دهنده هاي درشت اندازه و با غلظت بالا هستند که در صورتي که پمپ خوب طراحي، اندازه بندي و انتخاب نشده باشد و به درستي عمل نکند منجر به خوردگي و سايش بالايي مي شود. نسبت بالاي راس استاتيک در مدار هاي تغذيه چرخه اي نرمال منجر به يک منحني سيستمي نسبتا مسطح مي شود که در برخورد با منحني پمپ دوغاب مسطح تيپيک منجر به تغييرات گسترده اي در جريان عمل کننده و تغييراتي اندک در راس سيستم مي شود. وقتي اين موضوع با نوسانات نرمال (يا غير نرمال) در خروجي بالادست آسياب در پمپ ها ترکيب مي شود، هرگونه کمبودي در سيستم کنترل پمپ و يا هماهنگي پمپ به معناي نوسانات بزرگ در جريان و افزايش سايش و خوردگي است. اين مشکل به وسيله تغييرات در سرعت قابل تصحيح است. ابزاري از کنترل که بوسيله آن سرعت تغيير مي کند به شکلي مناسب در اينج پيشنهاد شده است. در اين مورد، نيروي ورودي پمپ، عملکرد مشخص آب در پمپ و جريان سيستم مي تواند براي محاسبه فشار زهکشي موثر مفيد باشد. در مقايسه با راس محاسبه شده سيستم، سرعت پمپ مي تواند به گونه اي تنظيم شود که براي هر تغيير محلي جريان ورودي و يا چگالي مخصوص فشار ها معادل و سيستم ها پايدار باشد.

1-مقدمه

مدار هاي تغذيه چرخشي تقريبا هميشه شامل پمپاژ ته نشست دوغاب ها هستند. انواع مواد جامد در مدار تغذيه چرخشي تيپيک به سختي در حدود 250 ميکرومتر است اما به صورت قابل توجهي داراي تنوع است و شامل توپک هاي فولادي (تا اندازه 100 ميليمتر) و يا قطعاتي باشد. در کمتر از يک سرعت مشخص دوغاب ته نشين شونده، همانگونه که در منبع شماره (1) شرح داده شده استبه صورت لايه لايه در مي آيد و حتي ممکن است يک لايه ثابت را در بخش هاي مايل و افقي تشکيل دهد. سيستم هاي خط لوله تغذيه چرخشي در چرخه اي با حدود 100 فوت و يا مستقيما در بالاي پمپ ها تنظيم شده اند. سيستم لوله کشي غالبا به صورت عمودي است بنابراين 80 درصد مقاومت مربوط به راس ساکن است. همراه با reminder، راس اصطکاکي وابسته به جريان است، چنين شاخصه لوله کشي تقريبا به صورت مسطح است. خصوصيت راس-مقدار (H-Q) پمپ در ميزان rpm ثابت نيز به علت سطح مساحت گسترده داخلي نسبتا مسطح است. بنابراين تغييرات کوچک در راس سيستم منجر به تغييرات بزرگي در جريان و يا حتي عمليات ناپايدار مي گردد...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی معدن در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی معدن در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cyclone feed slurry pumps
Design
Semi-autogenous grinding

ثبت سفارش جدید