Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " روانشناسی " با موضوع " تنظیم هیجان: حال و آینده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تنظیم هیجان: حال و آینده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Emotion
سال انتشار
2013
کد محصول
1001143
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
531 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

حوزه تنظیم هیجان به تازگی رشد رضایت بخشی داشته است، اما هنوز هم اشتیاق به این مبحث در حال ادامه است. در این مقاله، من وضعیت حوزه تنظیم هیجان را بررسی میکنم و این کار را با مطرح کردن 10 سئوال اساسی و پاسخگویی خلاصه به انها انجام میدهم. دامنه این سئوالات از اینکه تنظیم هیجان چیست، چرا مهم است و تا اینکه چگونه میتوان آن را تغییر داد گسترده شده است. در انتها، در مورد برخی از چالش هایی که در این حوزه رو به رشد وجود دارد صحبت خواهم کرد.

1-مقدمه

هیجانات اغلب بهترین دوستان ما هستند و به ما کمک میکنند تا با انرزی و به طور اثربخش به فرصتها و دشواری هایی که با انها روبرو میشویم مقابله کنیم (لازاروس، 1991). با این وجود، زمانهایی هم هستتند که هیجانان تبدیل به بدترین دشمنان میا میشوند و سبب میشوند به گونه ای فکر و رفتار کنیم که مخرب است (پروت، 2001). ترویج کردن هیجانان یاری بخش –مدیریت هیجانهایی که مضر هستند- از مسائل مهم در حوزه تنظیم هیجان هستند. پانزده سال پیش، حوزه نوظهور تنظیم هیجان بیشتر یک امر تعهدی بود تا یک واقعیت ملموس (گروس، 1998). از ان موقع تاکنون پژوهش های زیادی در مورد تنظیم هیجان صورت گرفته است (گروس، 2007). در این پژوهش من درباره حوزه تنظیم هیجان و اینده آن صحبت خواهم کرد. در اینجا 10 سئوال اساسی در مورد تنظیم هیجان مطرح شده و پاسخ انها به اختصار بیان میشود. به دلیل حفظ خلاصه بودن مقاله، پاسخ های من بیشتر روشن کننده خواهند بود نه جامع و کامل...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله روانشناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده روانشناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





emotion
emotion regulation
self-regulation
affective science

ثبت سفارش جدید