Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدیریت ریسک در حوادث غیر مترقبه و نگرش سیستمی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت ریسک در حوادث غیر مترقبه و نگرش سیستمی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Stephan Bieri
سال انتشار
2006
کد محصول
1001145
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
201 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



مقدمه

مدیریت ریسک یکی از بزرگ ترین چالش ها در قرن 21 هست. بشر در حال رشد، محیط زیست و اقتصاد را از دست می دهد و دلیل آن شواهد بلایای طبیعی و انسانی است. مدیریت  خطرپذیری در حوادث غیر مترقبه برای رهایی از این بحران مورد نیاز است. ثابت شده است که یک تعریف و درک چند منظوره از مدیریت  خطرپذیری در حوادث غیر مترقبه مورد نیاز است. موسسات جهانی اخیرا ثبت شده برای مدیریت  خطرپذیری در حوادث غیر مترقبه ، یک شبکه برای تحقیققات کاربردی ، اجرا و انتشار در زمینه مدیریت  خطرپذیری در حوادث غیر مترقبه، چارچوبی را برای همکاری های بزرگ در زمینه مدیریت  خطرپذیری در حوادث غیر مترقبه و فرهنگ مناسب پیشگیری از خطر فراهم ساخته اند.

1-نقطه شروع

مدیریت  خطرپذیری در حوادث غیر مترقبه ممکن است به صورت ترکیبی از علم سنتی و فوت و فن تکنیکی و یک متد نگرشی از تصمیم گیری باشد. در اینجا نیاز قوی به آنالیز وجود دارد، هم تئوری و هم عملی، بویژه کنار هم گردآوردن واکنشهای مختلف بین انسان، طبیعت و جامعه. البته همیشه تقاضای مهمی برای مهارت های منهدسی و فوت و فن مدیریتی وجود دارد. اما سوال اصلی چگونگی حل کردن مسائل مجزا نیست. اما چگونگی کنترل فعالیت های وابسته اهمیت دارد. فکر کردن سیستم های پیچیده در این نقطه شروع می شود…


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Disaster Risk Management

ثبت سفارش جدید