Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اجتماعی " با موضوع " ارزشهای اشتراکی درباره ی فرایند برنامه ریزی راهبردی: پژوهشی درباره ی دانشگاههای ترکیه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزشهای اشتراکی درباره ی فرایند برنامه ریزی راهبردی: پژوهشی درباره ی دانشگاههای ترکیه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2013
کد محصول
1001358
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
844 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Values are the organization-specific features determining the way of thinking, behaviors and responses to the events. Corporate values are the criteria which determine the boundaries on actions and decisions. At the same time, corporate values represent the quality of products and services, company performance, organizational behavior and corporate identity. This study is about whether the managers use the concept of strategic value during the strategic management process. Therefore, websites of the universities related with Higher Education Council have been analyzed. The relationship between public universities and the private universities in terms of the corporate values has been taken into consideration. As a result of the analysis of the websites and through the method of content analysis, the study has been carried out by reaching to the fact that 39% of private universities and 79% of public universities have corporate values

چکیده

ارزشها ویژگی های خاص سازمان می باشند که شیوه ی تفکر، رفتارها و پاسخ به رویدادهای را تعیین می کنند. ارزشهای اشتراکی معیارهایی هستند که مرزهای اقدامات و تصمیمات را مشخص می کنند. همزمان، ارزشهای شرکت نشان دهنده ی کیفیت تولیدات و خدمات، عملکرد شرکت، رفتار سازمانی و هویت مشترک می باشد. این پژوهش درباره ی این است که آیا مدیران از مفهوم ارزش راهبردی در فرایند مدیریت راهبردی استفاده می کنند یا نه. بنابراین، وب سایتهای دانشگاهها که مرتبط با شورای تحصیلات تکمیلی می باشند، تحلیل شده اند. رابطه ی بین دانشگاههای دولتی و دانشگاههای خصوصی در رابطه با ارزشهای اشتراکی در نظر گرفته شده اند. در نتیجه ی تحلیل این سایتها، و با استفاده از شیوه ی تحلیل محتوا، این پژوهش به این حقیقت دست یافته است که 39 درصد از دانشگاههای خصوصی و 79 درصد از دانشگاههای دولتی ارزشهای مشترکی دارند.

کلیدواژه ها: برنامه ریزی راهبردی، ارزشهای اشتراکی، دانشگاههای دولتی و دولتی

1-مقدمه

اخیرا، مبحث نحوه ی اجرا و عملیاتی کردن ارزشها در سازمان مورد توجه زیادی در برنامه ریزی راهبردی اشتراکی قرار گرفته است. گوناگونی در تعریف این که ارزشها، هنجارها، عقاید و سیاستها چطور در سازمانها منتشر می شوند و منجر به پدیدارشدن نهادگرایی می شوند. مسئله ی اصلی پیشرفت سیستم های مدیریتی می باشد که بتوانند بعد اخلاقی معامله های اقتصادی و موضوعات ارزش را در رویه ها، سیاستها و راهبردها منسجم کنند.

هر دوی دانش و نوآوری عوامل مهمی در صنعت دانش مبنای مدرن می باشند. هم چنین این مفاهیم، از مفاهیم دیگری همانند زمین و یا نیروی کار بسیار مهمتر می باشند. بنابراین مدیریت موثر دارایی های دانش مبنا تبدیل  به کلید مهم موفقیت به ویژه در صنایع دانش مبنا شده است.

پژوهش های زیادی در تحصیلات تکمیلی در ترکیه انجام شده اند و بیشتر این پژوهش ها به تحقیقات برنامه ریزی راهبردی پراخته اند زیرا دانشگاهها دارای ساختارها پویایی های خاص خود نسبت به سایر سازمان ها می باشند. در راهنمای YODEK نشان داده شده است که موسسه ی تحصیلات تکمیلی، ارزشها و سیاستهای مهمش را در فرایند برنامه ریزی راهبردی مشخص می کند. در شناسایی اهداف اشتراکی و ارزشیابی های نهادی که مبنای رسالت سازمان، چشم اندازه و ارزشها می باشند (خود ارزشیابی، SWOT، ارزیابی محیطی). وقتی که موضوع موفقیت رقابتی باشد، می توان گفت که تا حد کمتری به اختصاص راهبردی منابع مالی و مادی بستگی دارد و بیشتر به مدیریت سرمایه فکری بستگی دارد. سنجه های محاسبه ی سنتی، برای تعیین ارزش اشتراکی در اقتصاد دانش مبنا  ناکافی هستند زیرا دارایی های غیرملموس اغلب نشان دهنده ی بیش از دو سوم از ارزش اشتراکی می باشند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اجتماعی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اجتماعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Strategic Planning
Corporate Values
Public and State Universities

ثبت سفارش جدید