Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " نقشهای جدید برای بازسازی کروماتین در زیست شناسی سرطان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقشهای جدید برای بازسازی کروماتین در زیست شناسی سرطان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
TRENDS in Cell Biology
سال انتشار
2001
کد محصول
1001458
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
136 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Cell proliferation and differentiation are guided by changes in gene expression and require the coordinated efforts of the transcription machinery and chromatin-remodeling factors. However, aberrant regulation of chromatin structure can arise through mutations in chromatin-modifying and -remodeling proteins and can lead to improper gene expression and cancer. This review discusses how mutations in chromatin regulators might affect their targeting or activity, with an emphasis on the important insights revealed by leukemogenic fusion proteins. Understanding the normal and oncogenic role of these factors will be crucial for the design of therapeutic agents

چکیده

ازدیاد و تمایز سلولی با تغییرات ژنی هدایت می­شود و مجموعه­ای هماهنگ از فاکتور­های باز­سازی کروماتین و ماشین ترجمه نیاز دارد. به هر­حال، تنظیم نا­بجای ساختار کروماتین می­تواند از طریق موتاسیون، تغییر در کروماتین و پروتئین­های در حال باز­سازی را افزایش دهد و موجب بیان نا­مناسب ژنها و سرطان شود. این مقاله به با تأکید  بر اهمیت موضوع پروتئینهای دخیل در لوسمی، به بحث درباره چگونگی وقوع جهش در تنظیم­کننده­های کروماتین و تأثیر آنها در هدف یا فعالیت ژنها می­پردازد. درک نقش طبیعی و سرطانزایی این فاکتور­ها در طراحی عوامل درمانی بسیار حائز اهمیت است.

1-مقدمه

کروماتین یک تنظیم­کننده مهم و پویا در رونویسی است. ژنهایی که با پروتئین یا ساختار­های DNA بسته­بندی شده­اند، با رونویس خاموش می­توانند بازسازی شوند تا بتوانند در پاسخ به سیگنال­های سلولی رونویسی آنها انجام شود [1]. تنظیم غلط ساختار کروماتین می­تواند فعالسازس غلط ژن یا خاموش شدن نا­مطلوب ژن را بدنبال داشته باشد. آزمایشات اخیر قویاً پیشنهاد می­کند که فاکتور­های رونویسی سرطانی معین، نظیر پروتئین­های فیوژن لوسمی MLL-CBP، PML-RAR، PLZF، و MOZ-TIF2، با تنظیم غلط ساختار کروماتین، موجب بروز سرطان می­شود. بعلاوه، بازدارنده­های تومور نظیر Rb، p53 و Ini1/hSNF5 از باز­سازی کروماتین بعنوان بخشی از عمل طبیعی آنها، استفاده می­کنند، و این اعمال در سرطانهای معینی اشتباهی تنظیم می­شوند. علاوه بر این، تغییرات در متیلاسیون DNA اغلب از ویژگیهای ثابت تومور­ها بوده، DNA­ی متیله که شناخته شده را برای کمپلکسهای در حال تغییری که در رونویسی خاموش بودند، بکار می­گیرد. این مقاله، آزمایشات کلیدی مربوط به تنظیم اشتباه کروماتین که منجر به وقوع سرطان می­شود، را بررسی می­کند و برخی چالش­های عمده پیش­رو را مطرح می­سازد.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



cancer biology
Cell proliferation

ثبت سفارش جدید