Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدیریت حرفه ای : توسعه چشم انداز مدیریت فناوری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت حرفه ای : توسعه چشم انداز مدیریت فناوری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Management Decision
سال انتشار
1999
کد محصول
1001755
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
215 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This article shows that R&D management, Management of Technology (MOT) and Technological Management (TOM) differ in terms of stakes, stakeholders and scope. Advocates considering technology not only as an asset or a capability but also as a factor that has an impact on almost every management method and practice. Relying on recognized lists of management disciplines, offers an attempt to identify main technologyrelated issues in each of these fields of management

چکیده

این مقاله نشان می دهد که مدیریت تحقیق و توسعه ، مدیریت فناوری   و مدیریت حرفه ای  بر حسب سهام ،  سهامداران و گستره فرق دارند . بررسی فناوری نه تنها به عنوان دارایی یا قابلیت بلکه همچنین به عنوان فاکتوری مورد حمایت قرارمی گیرد که تقریباً بر روی هر نوع روش و شیوه مدیریتی تاثیر می گذارد . بر لیست های اصول مدیریت تکیه می کند ، تلاشی را برای شناسایی موضوعات مرتبط با فناوری اصلی در هر یک از این زمینه های مدیریتی ارایه می کند .

این شناخت در سطح گستره ای بوجود می آید که  راهبرد های رقابتی جهانی به طور فزاینده ای در محتوایی بی نهایت پویا ، با سرعت بالا و محیط های آشفته به صورت فناوری محور در می آیند ( باداوی ، 1998 ). چنین بافتی با تغییر فناوارانه سریع ، به طور واضحی ریسکی می باشد .  در نتیجه ، مدیران عادت دارند تا از طریق مدیریت فناوری اصحاب دانشگاه و خبرگان فناوری مشاوره دریافت کنند تا درکی بهتری از فناوری را کسب نمایند که آنها در حال اجراء و توسعه هستند و دیدگاه شفافی از نقش فناوری در راهبرد یکپارچه اشان دارند. هدف از مقاله پیشرو این است تا تاکید نمود که در همان زمان آنها بایستی تاثیر فناوری بر روی بازاریابی ، امور مالی و اقدامات منابع انسانی شرکت را کنترل نمایند.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید