Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " بررسی عوامل موثر بر تسهیم دانش در تیم های کاری سازمانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی عوامل موثر بر تسهیم دانش در تیم های کاری سازمانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Indian Journal of Scientific Research
سال انتشار
2014
کد محصول
1002181
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
241 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



در ادامه می توانید چکیده انگلیسی و فارسی و ترجمه بخشی از مقدمه مقاله تسهیم دانش در سازمان با عنوان " بررسی عوامل موثر بر تسهیم دانش در تیم های کاری سازمانی  " را ملاحظه کنید. در صورت تمایل می توانید هزینه خرید مقاله را از طریق "پرداخت هزینه لینک" پرداخت کنید و پس از دریافت کد دانلود محصول، اقدام به دانلود این مقاله تسهیم دانش در سازمان نمایید.

Abstract

It is Important in today's organizations, to share knowledge and skills of employees. Sharing knowledge with other colleagues in the organization can improve the functions and operations of the organization. This requires, managers understand the factors affecting knowledge sharing in organizations. This is especially true in today's world tending to use work teams in organizations. In this paper, after reviewing the definition of knowledge and knowledge sharing, the affecting factors on employee's behavior in knowledge sharing have been discussed. As a dominant approach in this paper, were view studies on organizations with feisty structures, and incongruous work teams, and finally, after discussion and conclusions, recommendations by the author to increase efficiency and improve the process of knowledge sharing in organizations is provided

چکیده

تسهیم دانش امری مهم در سازمان های امروزی برای به اشتراک گذاری دانسته ها ومهارت های کارکنان محسوب می شود.تسهیم دانسته ها با دیگر همکاران در سازمان می تواند موجب بهبود در کارکردها و عملیات سازمانی گردد. این امر مستلزم درک مدیران ازعوامل موثر برتسهیم دانش در سازمان ها می باشد. این امر به ویژه در دنیای امروز که تمایل به استفاده از تیم های کاری در سازمان ها وجود دارد حائز اهمیت بیشتری می باشد. در مقاله حاضر پس از مرور تعاریف دانش وتسهیم دانش، به بحث و بررسی در مورد عوامل موثر بر رفتار کارکنان درتسهیم دانش پرداخته شده است. رویکرد غالب در این مقاله، بررسی مطالعات صورت گرفته در سازمان های با ساختار چابک و تیم های کاری نامتجانس می باشد.و در نهایت پس از بحث و نتیجه گیری، پیشنهاداتی توسط مولف برای افزایش کارایی در فرایند تسهیم دانش و بهبود شرایط در سازمان ها ارائه می شود.

واژگان کلیدی: دانش، تسهیم دانش، تیم ، سازمان

1-مقدمه

تسهیم دانش فرایند بسیار مهمی است که باعث افزایش توان فردی کارکنان برای بازیابی داده و منابع به منظور یادگیری،حل مسئله، و بهبود فردی، می شود(2014،and Hakan Kuzu  Özilhan).در  ادبیات مربوط به امنیت و سلامت سازمانی بحث های مربوط به یادگیری و تسهیم سازمانی از اهمیت فراوانی برخودار گردیده اند.از نقطه نظر سازمانی، یادگیری نشان دهنده توان سازمان برای تغییر است و از نقطه نظر فردی،پیش فرض اصلی و همیشگی این است که افراد باید دارای شایستگی لازم برای تصدی پست های سازمانی خود باشند، رویه های سازمانی را درک نموده و از آنها استفاده نمایند و قادر به کسب اطلاعات و دانش از همکارن خود باشند. در سیستم های سازمانی مرتبط با یکدیگر،تبادل تجربه و  تسهیم دانش در داخل مرزهای سازمانی حائز اهمیت فراوانی است( Nesheim and Gressgard 2014). بسیاری از شرکت های بین الملی در حال تلاش برای بهبود قابلیت های سازمانی خود جهت استفاده و بکارگیری دانش پراکنده در واحد های جغرافیایی مختلف شرکت، که به آنها پاکت های دانشی می گویند، هستند زیرا این شرکت ها دریافته اند که افزایش توان استفاده و بهره گیری از دانش پراکنده در سطح سازمان، پایه و اساس موفقیت آنها برای عملکرد سطح بالا تر و نیز کسب مزیت رقابتی پایدار است. با توجه به اهمیت تسهیم دانش در سازمان ها مناسب است که مدیران اهمیت این مسئله را درک نموده و برای شناخت جنبه های مختلف آن تلاش نمایند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Knowledge
Knowledge Sharing
Team
Organization

ثبت سفارش جدید