Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " اثرات 1- متیل سیکلوپروپن به همراه اولیگوساکاریدهای کیتوزان بر روی کیفیت پس از برداشت میوه های آپریوم (aprium) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثرات 1- متیل سیکلوپروپن به همراه اولیگوساکاریدهای کیتوزان بر روی کیفیت پس از برداشت میوه های آپریوم (aprium)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Scientia Horticulturae
سال انتشار
2014
کد محصول
1002648
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
885 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Aprium  (Prunus  armeniaca  ×  salicina  L.  cv.  Xingmei)  fruits  were  treated  with  1.0  [1]L/L  1-methylcyclopropene  (1-MCP)  for  12  h  at  20◦C  or  dipped  for  2  min  into  0.5%  (w/v)  chitosan oligosaccharides  (COS)  solution,  or  treated  with  the  combination  of  the  both,  then  stored  at  2◦Cfor  up  to  30  days.  Aprium  fruits  exhibited  a  typical  climacteric  pattern  in  ethylene  production  and respiration  rate.  Treatment  with  1-MCP  or  COS  could  retard  the  decline  in  firmness,  titratable  acidityand  total  soluble  solids  of  aprium  fruits  during  storage,  as  well  as  reduce  ethylene  production  and respiration  rate.  In  addition,  COS  treatment  also  had  a  pronounced  effect  on  reduction  of  decay  rate

چکیده

میوه های آپریوم (Xingmei . cv  . L salicina ×armeniaca  Prunus)  با یک میکرولیتر بر لیتر 1- متیل سیکلوپروپن (MCP–1)   به مدت 12 ساعت در دمای 20 درجه سانتیگراد تیمار شدند یا به مدت 2 دقیقه در محلول 5/0 درصد اولیگوساکاریدهای کیتوزان (COS) فرو برده شدند و یا اینکه ترکیبی از هر دو تیمار فوق روی آنها اعمال شد. سپس این میوه های تیمار شده تا 30 روز در دمای 2 درجه سانتیگراد نگهداری شدند. میوه های آپریوم یک الگوی فرازگرای مشخص را در تولید اتیلن و سرعت تنفس نشان دادند. تیمار با « MCP–1» یا COS توانست کاهش سفتی میوه، اسیدیته قابل تیتر و کل مواد جامد محلول در میوه های آپریوم را در طول دوره نگهداری میوه به تعویق اندازد و همچنین تولید اتیلن و سرعت تنفس را کاهش دهد. همچنین، تیمار با COS اثری قابل توجه بر کاهش میزان پوسیدگی داشت. 

1-مقدمه

آپریوم ها یا پلوت ها (Xingmei . cv  . L salicina ×armeniaca  Prunus)  نسل های بعدی هیبریدهای بین گونه های آلو و زردآلو هستند. ظاهر آپریوم مشابه زردآلو است و دارای طعم شیرینی است که این طعم به دلیل محتوای بالای فروکتوز و سایر قندهای پیچیده می باشد. در مناطقی که هم آلو و هم زردآلو کشت می شده است صدها سال است که آپریوم را می شناسند. به طور کلی این میوه ماندگاری پایینی دارد و دوره انبارمانی آن کوتاه است. چون به سرعت نرم می شود و در مقابل آسیب های فیزیکی و بیماری ها حساس می باشد. تا کنون اطلاعات اندکی درباره کنترل کیفیت میوه آپریوم پس از برداشت ارائه شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Chitosan oligosaccharides
1-Methylcyclopropene
Aprium
Storage quality

ثبت سفارش جدید