Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " داده کاوی در رایانش ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
داده کاوی در رایانش ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Database Systems Journal
سال انتشار
2012
کد محصول
1002683
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
342 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper describes how data mining is used in cloud computing. Data Mining is used for extracting potentially useful information from raw data. The integration of data mining techniques into normal day-to-day activities has become common place. Every day people are confronted with targeted advertising, and data mining techniques help businesses to become more efficient by reducing costs

Data mining techniques and applications are very much needed in the cloud computing paradigm. The implementation of data mining techniques through Cloud computing will allow the users to retrieve meaningful information from virtually integrated data warehouse that reduces the costs of infrastructure and storage

چکیده

این مقاله چگونگی استفاده از داده کاوی را در رایانش ابری شرح می دهد. داده کاوی برای استخراج اطلاعات مفید بالقوه از داده های خام به کار می رود. یک پارچه سازی تکنیک های داده کاوی در فعالیت های روز به روز عادی، موقعیت رایجی پیدا کرده است. مردم هر روز با تبلیغات هدفدار رو به رو می شوند و تکنیک های داده کاوی با کاهش هزینه، به تجارت گران کمک می کنند تا کاراتر گردند.

تکنیک ها و اپلیکیشن داده کاوی در پارادایم رایانش ابری بسیار مورد نیاز هستند. پیاده سازی تکنیک های داده کاوی در رایانش ابری به کاربران اجازه می دهد اطلاعات بامعنی را از انبار داده ی مجازی یک پارچه سازی شده بازیابی کنند که این کار هزینه های مربوط به زیرساخت و ذخیره سازی را کاهش می دهد.

کلمات کلیدی: رایانش ابری، داده کاوی

1. مقدمه

اینترنت دارد یک ابزار بسیار حیاتی تر در زندگی روزمره ی ما می شود؛ هم زندگی کاری و هم زندگی شخصی؛ زیرا تعداد کاربران آن به شدت در حال افزایش است.

تعحب برانگیز نیست که انجام کارهای تجاری در اینترنت در حال افزایش است. شاید یکی از تکاملی ترین مفاهیم سال های اخیر رایانش ابری باشد...

 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cloud Computing
Data mining

ثبت سفارش جدید