Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه های موجود در بخش بانکی مالزی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه های موجود در بخش بانکی مالزی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Retailing and Consumer Services
سال انتشار
2013
کد محصول
1002887
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
522 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The current study investigates the impact of marketing activities on relationship quality in the Malaysian banking sector. Analysis of survey results show that greater client and employees' relational orientation yields higher relationship quality and results in better relationship continuity. Results also show that committed client relationships lead to client satisfaction, loyalty, positive word of mouth and promotion. However, mutual disclosure was found to have no significant relationship with relationship quality. This may indicate that bank customers in Malaysia do not feel that having close relationships with the bank will have any positive impact on relationship quality. This particular finding may serve as a warning signal to practitioners and scholars alike that thorough research must be carried out on the use of relationship marketing prior to implementation

چکیده

این مقاله تاثیر فعالیت های بازاریابی بر روابط موجود در بخش بانکی مالزی را بررسی می کند.تحلیل نتایج این تحقیق نشان می دهد که جهت گیری ارتباطی بیشتر ارباب رجوع و کارمند باعث افزایش کیفیت رابطه  و در نتیجه تداوم بهتر روابط می شود.این نتایج همچنین نشان می دهد که روابط مشتری متعهد باعث رضایت،وفاداری،رفتار صحیح و تبلیغ مشتری می شود با این حال افشای متقابل به نظر رابطه قابل توجهی با کیفیت رابطه نداشت.این موضوع نشان می دهد که از نظر مشتریان بانک در مالزی،روابط نزدیک با بانک تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه ندارد.این یافته ها بطور یکسان برای محققان و پزشکان همانند یک علامت هشدار دهنده عمل می کند و نشان می دهد که کل تحقیق درباره کاربرد بازاریابی رابطه ای باید قبل از اجرای آن انجام شود.

مقدمه

رقابت شدید در میان بانک ها بدان معنی است که حتی جدیدترین محصولات و خدمات توسط رقبا تکثیر می شوند بنابراین بانک ها را از داشتن فرصت برای حفظ مزیت رقابتی پایدار محروم می کند. محیط بانکداری تجاری در مالزی هیچ تفاوتی ندارد.طبق بانک نگارا مالزی(بانک مرکزی مالزی) در این کشور 23 بانک تجاری دارای مجوز وجود دارد.از میان این بانک ها،ده تای آنها موسسات تحت نظارت مالزی هستند و سیزده تای آنها توسط نهادهای خارجی کنترل می شوند.این بانک ها تقریبا محصولات و خدمات یکسانی(استاندارد) را به مشتریان خود ارائه می دهند.شدت رقابت در میان این بانک ها به حدی است که چرخه زندگی خدمات و محصولات جدید در آنها بسیار کوتاه است زیرا غالبا توسط رقبای بانکی دیگر کپی می شوند.تلاش های بسیاری توسط برخی از این بانک ها صورت گرفته تا با تمرکز بر آنچه که بازاریابی رابطه ای نامیده می شود از خدمات و محصولات بانک مرکزی برتری یابند. با این حال با توسعه اینترنت و کاربرد کامپیوتر بانک های مرکزی در تدارک خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان می باشند….



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Relationship Quality
Relationship Marketing

ثبت سفارش جدید