Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " آیا یکپارچه سازی اطلاعات در ریسک استراتژیک در کارت ارزیابی متعادل، ارزیابی ها و توصیه های استراتژی مدیران را تحت تأثیر قرار می دهد؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا یکپارچه سازی اطلاعات در ریسک استراتژیک در کارت ارزیابی متعادل، ارزیابی ها و توصیه های استراتژی مدیران را تحت تأثیر قرار می دهد؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
University of New South Wales
سال انتشار
2014
کد محصول
1002979
تعداد صفحات انگليسی
29
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
145 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Managers are increasingly aware that strategic decisions need to be made in the context of strategic risk assessments. It has been proposed that performance management systems, such as the balanced scorecard (BSC), are useful frameworks for integrating strategic risks with performance information, to allow managers a more comprehensive overview of their strategy. In this study, we conduct an experiment to investigate whether integrating strategic risk information in a BSC and the risk profile of a strategy affect managers' strategy evaluation and recommendation decisions. Specifically, we provide participants with strategic risk information either as a stand-alone list, or incorporated in the BSC (an integrated approach). We also manipulate whether the strategy has relatively higher risks associated with performance drivers (performance driver risks) or relatively higher risks associated with performance outcomes (performance outcome risks). Our results show that participants make less favorable decisions when performance driver risks are higher than performance outcome risks. Further, this difference is greater for strategy recommendation decisions when the strategic risks are integrated in the BSC. Our results contribute to our understanding of the decisional impacts of integrating strategic risks with performance information in a BSC

چکیده

مدیران بسیار آگاه می باشند که تصمیمات استراتژیک باید در زمینه ارزیابی های خطر استراتژیک صورت پذیرند. پیشنهاد شده است که سیستم های مدیریت عملکرد همچون کارت ارزیابی متعادل (BSC)، چارچوب های مفیدی برای یکپارچه سازی خطرات استراتژیک با اطلاعات عملکردی می باشند تا به مدیران اجازه بدهند مرور جامع تری از استراتژی خود داشته باشند. در این پژوهش، ما آزمایشی برای بررسی یکپارچه سازی اطلاعات ریسک استراتژیک در یک BSCو پروفایل ریسک یک استراتژی انجام می دهیم که ارزیابی استراتژی و تصمیمات پیشنهادی مدیران را تحت تأثیر قرار می دهد. به طور خاص، ما شرکت کنندگانی با اطلاعات ریسک استراتژیک به عنوان یک لیست مستقل یا ثبت شده در BSC (یک رویکرد یکپارچه) ارائه می کنیم. ما همچنین بررسی می کنیم که آیا استراتژی دارای ریسک های نسبتاً بالاتر مرتبط با محرک های عملکردی (ریسک های محرک عملکرد) یا ریسک های نسبتاً بالاتر مرتبط با نتایج عملکردی (ریسک های نتایج عملکرد) می باشد. نتایج ما نشان می دهد که زمانی که ریسک های محرک عملکرد بیشتر از ریسک های نتایج عملکرد می باشند، شرکت کنندگان تصمیمات نامطلوبی می گیرند. علاوه بر این، زمانی که ریسک های استراتژیک در BSC یکپارچه می شوند، این تفاوت برای تصمیمات پیشنهاد استراتژی بیشتر می باشد. نتایج ما به درک اثرات تصمیمی یکپارچه سازی ریسک های استراتژیک با اطلاعات عملکردی در یک BSC کمک می کنند.

1-مقدمه

چالش مهمی که سازمان ها با آن روبرو هستند، مرتبط کردن مدیریت ریسک استراتژیک با مدیریت عملکرد می باشد. از آنجا که اجرای استراتژی به ناچار شامل ریسک می باشد، آنالیز ریسک های استراتژیک به مدیران این امکان را می دهد تا درک بهتری از عملکرد و بقاء استراتژی های خود داشته باشند. در نتیجه سازمان های بین المللی به طور همزمان توجه ها را به بهبود ارزیابی، مدیریت و گزارش های ریسک ها و عملکرد استراتژیک متمرکز می کنند. ریسک استراتژیک یک رویداد ناخواسته یا مجموعه ای شرایط می باشد که توانایی مدیران در اجرای استراتژی های در نظر گرفته شده ی کسب و کار خود را کاهش می دهد. نمونه هایی از ریسک های استراتژیک شامل تغییرات در رفتار رقبا، خطاهای بحرانی در فرآِندهای داخلی، و از دست دادن قابلیت های فنی می باشند. مگر در مواردی که این ریسک ها به طور مؤثر مدیریت می شوند، آنها اثرات منفی قابل توجهی در عملکرد سازمانی دارند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



managers' strategy evaluations
strategic risk information

ثبت سفارش جدید