Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت جهانگردی " با موضوع " بازاریابی مقصد و منطق خدمات برتر: عملیات مبتنی بر منابع از دارایی های بازاریابی استراتژیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازاریابی مقصد و منطق خدمات برتر: عملیات مبتنی بر منابع از دارایی های بازاریابی استراتژیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Tourism Management
سال انتشار
2014
کد محصول
1003232
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
762 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Despite the popularity of the resource-based view of the firm as a theoretical mechanism for the explanation of organizational performance, this framework has received surprisingly little attention within the context of destination marketing organizations (DMOs). The purpose of this research is to enhance extant perspectives of destination competitiveness by considering the destination marketing function from the dual theoretical lenses of the resource-based view of the firm and the servicedominant logic of marketing. In particular, this research focuses on the resource classification schemas underpinning these two frameworks and proposes a conceptual extension of their core phenomena to the domain of destination marketing. Within this discussion, a conceptual and operational definition of competitive market-based assets is proposed. This multifaceted construct is discussed as a potential outcome of market-oriented destination marketing and as an antecedent to DMO performance

چکیده

علیرغم محبوبیت دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت به عنوان یک مکانیسم نظری برای تبیین عملکرد سازمانی، این چارچوب در بستر سازمانی بازاریابی مقصد (DMOS) توجه اندکی دریافت کرده است. هدف از این پژوهش، افزایش چشم اندازهای موجود از رقابت مقصد با در نظر گرفتن عملکرد بازاریابی مقصد از نظر دوگانه دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت و منطق خدمات بازاریابی است. به طور خاص، این تحقیق بر طرحواره­های طبقه بندی منابع زیربنایی این دو چارچوب تمرکز دارد و یک مفهومی از پدیده های اصلی خود در قلمرو بازاریابی مقصد پیشنهاد می کند. در این بحث، یک تعریف مفهومی و عملیاتی از دارایی های مبتنی بر بازار رقابتی ارائه شده است. این ساختار چند وجهی به صورت یک نتیجه بالقوه مبتنی بر بازار بازاریابی و به عنوان سابقه عملکرد DMO بحث شده است.

1- مقدمه

 مقصد به عنوان واحد اصلی تحلیل در حوزه پژوهش گردشگری  مطرح است(Pike و  Page، 2014)، و به عنوان مثل، سازمان های بازاریابی مقصد (DMOS) برای دانشمندان گردشگری ارزش رو به رشدی دارند. با توجه به این دیدگاه ، DMO یا یک سازمان بازاریابی، مسئول هدایت کسب و کار به مقصد (Gartrell، 1992؛ پایک و صفحه، 2014)، و یا یک  یک سازمان مدیریتی است، رهبری و جهت  سیستم گردشگری چند وجهی را ارائه میکند ((Murphy و  Murphy، 2004). بدون در نظر گرفتن عملکرد ماقبل آخر این سازمان یا بازاریابی، DMOS یک جزء کلیدی از موفقیت مقصد است..

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت جهانگردی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت جهانگردی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Destination marketing
The resource-based view of the firm
Service-dominant logic

ثبت سفارش جدید