Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " معماری " با موضوع " چشم انداز اجتماعی در رویکرد مبتنی بر اجتماع محلی در احیای شهری پایدار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چشم انداز اجتماعی در رویکرد مبتنی بر اجتماع محلی در احیای شهری پایدار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Sustainable Cities and Society
سال انتشار
2012
کد محصول
1003287
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
728 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper draws upon the findings of a paper on ‘learning from what works in sustainable community development’, already published by the author in this journal. In reflecting on the lessons learnt, it studies the case for socially inclusive visioning and illustrates how such a technique of analysis can be used by communities as a basis for master-plans to not only underpin their development, but support design programmes capable of sustaining the urban regeneration which they are subject to. This is the critical insight, novel and uniquely practical contribution which the case-based reasoning set out in this paper’s account of socially inclusive visioning adds to what is currently known about the community-based approach. This in turn serves to highlight what socially inclusive visioning contributes to the communitybased approach and sustainable urban regeneration it rests on

چکیده

این مقاله، یافته های مقاله تحت عنوان "درس هایی از آن چه که در توسعه محلی پایدار کار می کنند" را ترسیم می کند که توسط  نویسنده در همین نشریه چاپ شده است. در انعکاس درس های آموخته شده،  این مقاله، موردی برای چشم انداز اجتماعی را بررسی می کند و  نشان می دهد که چگونه چنین تکنیک آنالیز می تواند در محله ها به عنوان پایداری برای طرح های جامع نه تنها برای تایید توسعه آن ها بلکه برای حمایت از برنامه های طراحی قابل پایداری احیای شهری که هدف آن هاست، مورد استفاده قرار گیرد. این یک دیدگاه حیاتی جدید و منحصر به فرد کاربردی است که بر اساس مورد، به چشم انداز اجتماعی توجه می کند و آن چه را که اکنون در خصوص رویکرد محله – مبنا درک می شود را اضافه می کند. در عوض بر  چشم انداز اجتماعی با رویکرد محله – مبنا و احیای شهری پایدار بر اساس آن تاکید می کند.

1-مقدمه

در مقاله ای که در جلد قبلی این مجله تحت عنوان رویارویی با چالش های آموخته از چگونگی کار توسعه محلی پایدار، نویسنده کار جدید شعاعی چشم انداز اجتماعی را در رویکرد محله – مبنا در خصوص احیای شهری پایدار پیشنهاد داد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله معماری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده معماری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Socially inclusive visioning
Sustainable urban regeneration

ثبت سفارش جدید