Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " حاکمیت شرکتی و پویایی ساختار سرمایه: شواهد و مدارک جدید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حاکمیت شرکتی و پویایی ساختار سرمایه: شواهد و مدارک جدید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Banking & Finance
سال انتشار
2014
کد محصول
1003365
تعداد صفحات انگليسی
50
تعداد صفحات فارسی
53
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
639 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده مقاله

اثرات حاکمیت شرکتی روی انتخاب­ های ساختار سرمایه بهینه، هر چند بدون ارائه شواهد تجربی درباره تأثیر کیفیت حاکمیت شرکتی بر سرعت تعدیل به سمت یک ساختار سرمایه بهینه بخوبی مستندسازی شده است. این مطالعه به طور همزمان دو اثر نشأت اوراق بدهی از نظریه سازمان- دفاع از تصاحب و اثرات انضباطی اوراق بدهی را روی سرعت تعدیل ساختار سرمایه بهینه در نظر می­گیرد. حاکمیت شرکتی، اثری مجزا روی سرعت تعدیل ساختار سرمایه دارد: شرکت­ هایی با حاکمیت ضعیف که تحت اهرم هستند، تمایل دارند تا به آرامی با ساختار سرمایه بهینه تعدیل شوند، چون هزینه­های نقش انضباطی اوراق بدهی از مزایای استفاده از اوراق بدهی بعنوان یک ابزار دفاعی تصاحب به مراتب مهم­تر و سنگین­تر است. اگرچه شرکت­ های با حاکمیت ضعیف بالای اهرم نیز به ­آرامی تعدیل می­شوند، آنها نیز این کار را انجام می­دهند، چون آنها مایل به کاهش ارتقایشان به سوی سطح هدف برای جلوگیری از تهاجم ­های بالقوه هستند، بویژه اگر آنها با یک تهدید تصاحب جدی روبرو می­شوند. بنابراین، این مطالعه دریافت که شرکت­ های بالای اهرم و تحت اهرم با حاکمیت ضعیف به­ آرامی با سطوح اوراق بدهی هدفشان، اگرچه با وجود انگیزه ­های مختلف تعدیل می­شوند.

1-مقدمه 

محققان بطور گسترده این سؤال را مورد بحث قرار دادند که آیا شرکت­ها دارای یک نسبت اهرمی هدف هستند. از آنجا که انحراف از اهرم واقعی به دور از اهرم هدف، ارزش یک شرکت را کاهش می­دهد، شرکت­ها برای تعدیل اهرم خود به سطح بهینه تشویق شده ­اند. اما این فرآیند تعدیل زمان بر است، بویژه هنگامی که شرکت­ها با هزینه­ های تعدیل مواجهند. همانطور که مایرز (1984) اشاره می­کند، اگر هزینه­ های تعدیل زیاد باشند، شرکت­ها، گردش­ های طولانی­تری به دور از هدف خود می­کنند و بنابراین باید توجه بیشتری روی هزینه­ های تعدیل، اینکه چرا آنها خیلی مهم هستند و چطور مدیران منطقی نسبت به آنها واکنش نشان می­دهند، در مقایسه با فقط اصلاح نظریه­ های تجارت ثابت متمرکز شود...

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Corporate governance
Dynamic capital structure
Speed of capital structure adjustment

ثبت سفارش جدید