Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حقوق " با موضوع " شاهراه‌های آب‌های آزاد: ایمنی و امنیت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شاهراه‌های آب‌های آزاد: ایمنی و امنیت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Law and Conflict Resolution
سال انتشار
2013
کد محصول
1004680
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
203 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In contemporary times, the subject of maritime security is no longer a traditional concern of naval forces but has evolved into a grave problem with cause and effect on shipping industry and states. The laws related to piracy, maritime terrorism and open registry system (flag of convenience) seem to be inadequate and even unclear. The security measures adopted by states under the directions of International Maritime Organization are having some contradictions to General Principles of International Law and hence, there lies a need to carry-out research with a view to bring out a thesis and anti-thesis to synthesise the State Sovereignty and the common interests of all. The research focuses on the major threats to maritime security

چکیده

در دوران معاصر، مساله‌ی امنیت دریایی دیگر به عنوان یکی از نگرانی‌های مرسوم نیروهای دریایی محسوب نمی‌شود بلکه به یک مشکل بزرگ با علت و معلول برای صنعت کشتیرانی و کشورها تبدیل شده است. قوانین مربوط به دزدی دریایی، تروریسم دریایی، سیستم رجیستری آزاد (پرچم مصلحتی)، به نظر ناکافی و حتی مبهم می‌رسد. اقدانات امنیتی صورت‌گرفته توسط کشورها بر اساس دستورالعمل‌های سازمان بین‌المللی دریانوردی دارای برخی تناقضات با اصول کلی حقوق بین‌الملل می باشد و در نتیجه نیاز به انجام پژوهش با رویکرد ایجاد تز و آنتی‌تز می‌باشد تا حاکمیت کشورها و منافع مشترک همه را با هم هماهنگ نماید. این پژوهش بر روی تهدیدهای عمده‌ی امنیت دریایی تمرکز دارد.

1-مقدمه

در دنیای جهانی‌شده، توسعه‌ی اقتصادی یک کشور ارتباط نزدیکی با نتیجه‌ی درآمدی دارد که مستقیما به حمل و نقل امن واردات/صادرات کالا وابسته است. زمانی که اقتصاد جهان تقاضا داشته باشد، عرضه به رویکردی ضروری و اقتصادی تبدیل می‌شود، که همواره به حجم تجارت مربوط می باشد، و نقش محوری تجارت دریابرد در زنجیره‌ی عرضه‌ی جهانی به طور طبیعی گسترش خواهد یافت (نقد و بررسی حمل و نقل دریایی، 2009). کشتیرانی بیش از 80 درصد تجارت جهانی از نظر حجم را شامل می‌شود و حمل و نقل 90 درصد از محصولات تولیدی را صورت می‌دهد. "از 7.109 بیلیون (میلیارد) تن محموله‌ی بارگیری‌شده در سال 2008، نفت خام 1.856 بیلیون تن را به خود اختصاص داد. محموله‌ی خشک نیز رشد فراوانی داشته و 4.686 بیلیون تن را در همان سال به خود اختصاص داد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حقوق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حقوق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Piracy
maritime terrorism
containerization
flag of convenience
ship security

ثبت سفارش جدید