Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مواد و متالوژی " با موضوع " آلیاژ بین فلزی پایه Ni3Al: آلیاژی جدید و مناسب برای پره های توربین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آلیاژ بین فلزی پایه Ni3Al: آلیاژی جدید و مناسب برای پره های توربین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Metal Science and Heat Treatment
سال انتشار
2002
کد محصول
1004891
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
371 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The structure and properties of a castable intermetallic alloy of grade VKNA-4U-mono with single crystal structure at a temperature range of 20 – 1250°C is considered. The effect of long-term heating at 1200°C on the stability of mechanical characteristics of the alloy is studied. The advantages of the alloy and its technological and physical properties are described

چکیده

 در این مقاله ساختار و ویژگی های یک آلیاژ بین فلزی قابل ریخته گری با گرید VKNA-4U-mono با ساختار تک کریستالی در محدوده دمایی 20 تا 1250 درجه سانتیگراد در نظر گرفته شده و اثر گرمایش طولانی مدت در دمای 1200 درجه سانتیگراد بر پایداری خواص مکانیکی آلیاژ مطالعه شده است. در نهایت مزایای آلیاژ و خواص فنی و فیزیکی آن شرح داده شده است.

1-مقدمه

آلیاژهای دما بالای نیکلی که مواد اصلی در تولید پره های هواپیما و توربین ها می باشند به شیوه ریخته گری دقیق با استفاده از مدل های دوغابی به وجود می آیند. این مواد استحکام در دمای بالای زیاد و خواص تکنولوژیکی خوبی دارند که تولید اشکال جدار نازک با قابلیت کنترل ساختار در ریخته گری را فراهم می آورد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی مواد و متالوژی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



TURBINE BLADES

ثبت سفارش جدید