Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم تربيتی " با موضوع " چالش‌های فن‌آوری همراه در آموزش جوانان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چالش‌های فن‌آوری همراه در آموزش جوانان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1004892
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
348 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

For several years, we have seen how technological advances have introduced different devices that handle digital information and, at the same time, facilitate the user's mobility. Also, the astonishing advance in communication and technology changed our day-to-day life. While some can underestimate the benefits of this new technology, there is no doubt that an increasing number of people have fully adopted it. The present paper investigates in a theoretical manner the challenges related to the use of mobile technology in adult education. Also it focuses on the characteristics of using the mobile phone in education

چکیده

برای چندین سال، ما ديده‌ایم كه چگونه پيشرفت‌های تکنولوژی، دستگاه‌های مختلف را که اطلاعات دیجیتال را به کار برده و در عين حال، تحرک کاربر را تسهيل می‌نمایند را معرفی کرده‌ است. همچنین، پیشرفت شگفت‌آور در ارتباطات و فن‌آوری زندگی روزمره ما را تغییر داده است. در حالی که برخی  مزایای این تکنولوژی جدید را دست کم می‌گیرند، شکی نیست که تعداد بیشتری از مردم به طور کامل آن را قبول دارند. مقاله حاضر به شیوه‌ای نظری، چالش‌های مربوط به استفاده از فن‌آوری همراه در آموزش بزرگسالان را بررسی می‌نماید. مقاله همچنین بر ویژگی‌های استفاده از تلفن همراه در آموزش متمرکز است.

1-مقدمه

واضح است که امروزه برای جوانان و نوجوانان، پذیرش تکنولوژی جدید یک فرایند طبیعی و آسان است. توسعه استراتژی‌های یادگیری اجتماعی جدید و توانایی‌های "باقی‌ماندن" در این واقعیت فن‌آوری جدید، به نظر می‌رسد که در میان مهم‌ترین ویژگی‌های این نسل جدید باشد (جانکو و ماسترودیکاسا، 2007). شخصیت اجتماعی جوانان امروز به طور قابل‌توجهی تحت تاثیر اینترنت، کامپیوتر و تکنولوژی تلفن همراه می‌باشد. کومز و دبارد (2004)  اعضای این نسل را به عنوان افرادی که اقتدار را ارزش نهاده که می‌خواهند در کارهای تیمی شرکت کنند توصیف کرده‌اند. این جوانان منحصر به فرد هستند، دقیقا به این خاطر که آنها به دلیل آشنایی اولیه با تکنولوژی احساس راحتی زیادی با آن می‌نمایند. اعضای این نسل زمان زیادی را صرف استفاده از فن‌آوری های جدید می‌کنند، به طریقی که اعضای نسل‌های دیگر تنها فقط می‌توانند آن را تصور نمایند. با تکامل شبکه‌های بی‌سیم، درک اینکه چطور دستگاه‌های همراه در زندگی روزمره و همچنین در آموزش اهمیت کسب کرده‌اند آسان است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم تربيتی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




mLearning
eLearning
mobile phone

ثبت سفارش جدید