Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " اثر واسطه ای ظرفیت نفوذ ذینفعان بر رابطه ی بین مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و عملکرد مالی آن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر واسطه ای ظرفیت نفوذ ذینفعان بر رابطه ی بین مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و عملکرد مالی آن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1005820
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
380 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مسئولیت اجتماعی شرکت­ها (CSR) و عملکرد مالی آنها (CFP) به طور گسترده در ادبیات موضوعی بررسی شده است. اکثر مطالعات نشان­دهنده­ ی رابطه­ ی مثبت هستند و تعداد کمی از آنها روابط خنثی، منفی و یا منحنی وار را نشان می­دهند. از این رو این توسعه، خواستار یک مکانیزم واسطه ­ای بر روی روابط بین CSR و CFP است. این مقاله چارچوبی از چگونگی و علل منجر شدن CSR به CFP توسط ترویج یک واسطه بالقوه مانند ظرفیت نفوذ ذینفعان (SIC) را ارائه می­کند. با توجه به ادبیات موضوع، این مقاله سه متغیر را پیشنهاد می­کند که می­توانند برای اجرای چارچوبی در سطح شرکتی استفاده شوند. این متغیرها عبارتند از، مسئولیت اجتماعی شرکت، ظرفیت نفوذ ذینفعان، و عملکرد مالی شرکت.

1-مقدمه

مسئولیت اجتماعی شرکت­ها (CSR) به وسیله­ ی بسیاری از نویسندگان، سازمان­ ها و متخصصان شناخته شده است.  با توجه به مطالعات کارول (1979، 1999)، CSR به معنی کسب­و­کار با روش­هایی است که از لحاظ اقتصادی، سودآور، و منطبق با قانون، اخلاق و حمایت­ های اجتماعی هستند. موناسینگ و کومارا (2013) اظهار داشتند که CSR به شرکت­ها ابزاری را ارائه می­کند که به وسیله ­ی آن، می­توانند مدیریت کنند و بر نگرش و آگاهی سهامدارن خود، و اعتماد­سازی اثرگذار باشند و همچنین شرکت­ها را قادر می­سازد که مزایای روابط مثبت را برای مزایای شغلی ارائه کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Corporate social responsibility
corporate financial performance
stakeholder influence capacity

ثبت سفارش جدید