Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " تجزیه و تحلیل اقتصادسنجی مدل های ارزشگذاری موجود در زمانی که عامل تنزیل به یک نزدیک است " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل اقتصادسنجی مدل های ارزشگذاری موجود در زمانی که عامل تنزیل به یک نزدیک است
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Econometrics
سال انتشار
2012
کد محصول
1006184
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper develops asymptotic econometric theory to help understand data generated by a present value model with a discount factor near one. A leading application is to exchange rate models. A key assumption of the asymptotic theory is that the discount factor approaches one as the sample size grows. The finite sample approximation implied by the asymptotic theory is quantitatively congruent with the modest departures from random walk behavior that are typically found and with imprecise estimation of a well-studied regression relating spot and forward exchange rates

چکیده

این مقاله با استفاده از نظریه اقتصاد سنجی مجانبی به درک جمع آوری داده ها به وسیله مدل های ارزشگذاری موجود با عامل تنزیل نزدیک به یک می پردازد. بیشترین زمینه به کارگیری در مدل های نرخ ارز است. فرض اساسی در نظریه مجانبی این است که با افزایش اندازه نمونه، عامل تنزیل به یک میل می کند. مجانب های نمونه محدود اعمال شده توسط نظریه مجانبی به طور کمی با انحرافات نسبتا کم از گام زدن تصادفی random walk با برآوردهای مبهم رگرسیون  مربوط به نرخ ارز نقطه ای و آتی، سازگار است.

1-مقدمه

در این مقاله با شبیه سازی و محاسبات تحلیلی به توسعه و ارزیابی نظریه اقتصاد سنجی مجانبی می پردازیم تا به این ترتیب بتوانیم توضیح بهتری درباره داده های جمع اوری شده به وسیله مدل های ارزشگذاری موجود با عامل تنزیل نزدیک به یک، بدهیم. زمینه ای که بیشتر به کار گرفته می شود نرخ های ارز شناور است. تحقیق بر اساس دو یافته که در ادبیات قیمت گذاری دارایی ها مشهور بوده و بارها توسط تحقیقات تجربی مورد تایید قرار گرفته ، بنا شده است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Uncovered interest parity
Asset price
Exchange rate

ثبت سفارش جدید