Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم جغرافيايی " با موضوع " برنامه ریزی شهری در بازارهای اداری: یک رویکرد روش شناسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برنامه ریزی شهری در بازارهای اداری: یک رویکرد روش شناسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Land Use Policy
سال انتشار
2011
کد محصول
1006409
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
868 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This article stresses the importance of urban planning interventions on real estate office markets in an environment increasingly characterized by globalization processes and progress of information and communication technologies, leaving behind the traditional influence of more market-related variables spread abroad vast literature. It contends that a better indirect control exerted by municipal authorities may launch the performance and characteristics of these markets. Within this scope, an innovative methodology and model are proposed, aimed at assisting municipal decisions in the definition of strategic policies concerning location or relocation of offices, and respective influences over rents. This methodology and this model have a flexible ongoing character that fits the anytime concrete features of local office markets. They are applied, as a case study, to the office market of Oporto city (Portugal). Implications for urban policy are inferred and generalized from this analysis

چکیده

این مقاله بر اهمیت مداخلات برنامه ریزی شهری بر بازارهای ادارای املاک در یک محیط تاکید می کند که به طور فزاینده با فرایندهای جهانی سازی و پیشرفت اطلاعات و تکنولوژی های ارتباطی خصوصیت می یابد و در ورای تاثیر سنتی سرعت متغیرهای مرتبط تر با بازار رها می شود. ادعا می شود که یک کنترل غیر مستقیم بهتر صورت گرفته از جانب مقامات شهرداری ممکن است اجرا و خصوصیات این بازارها را  آغاز کند. با این منظور، یک روش شناسی و مدل  ابداعی پیشنهاد می شود که هدف آن کمک به تصمیمات شهرداری در تعریف سیاست های راهبردی مرتبط با مکان یا مکان مجدد دفاتر و تاثیرات اجاره های بیشتر می باشد. این روش شناسی و مدل، یک خصوصیت منعطف دارد که با ویژگی هر زمان در بازار های دفتری و محلی منطبق می شود. آنها در قالب یک نمونه موردی یعنی بازار دفتری شهر پورتو در پرتغال  به کار می روند. اقدامات برای سیاست شهری از این تحلیل ها ناشی می شوند.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم جغرافيايی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم جغرافيايی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Urban planning
Planning policies
Office markets
Location decisions
Management information syste

ثبت سفارش جدید