Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ديدگاه هاي جهاني در سيستم هاي اطلاعات حسابداري : رويكرد تلفن همراه و ابري " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ديدگاه هاي جهاني در سيستم هاي اطلاعات حسابداري : رويكرد تلفن همراه و ابري
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1006558
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
409 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

امروزه رايانش ابري و نرم افزارهاي تلفن همراه ديگر چيز مبهمي نيستند. بلكه منابع مهمي در راهبردهاي تجاري شركتها مي باشند. SMEs اين موضوع را پذيرفته و اكنون درحال استفاده از فناوري هاي رايانش ابري و تلفن همراه هستند. شركت هاي بزرگ، مراكز داده هاي بزرگ خود، ابر خصوصي يا ابر هيبريدي را بعنوان يك پشتيبان براي فرايندهايشان در معماري خدمات مشتركشان گسترش داده اند. از آنجا كه سيستم هاي اطلاعاتي حسابداري AIS يك سري از اطلاعات مطمئن و حساس را پردازش و ذخيره مي نمايند(دفتركل، پايگاه داده هاي حقوق و پايگاه داده امور مالي)، پذيرش فناوري ابري و تلفن همراه نيازمند يك تحليل دقيق از اطلاعات و امنيت نرم افزار مي باشد. در اين مقاله بر پايه يك تحقيق كمي از منابع موجود و عمل تخصصي، ما تمايل به تركيب پتانسيل فناوريهاي ابري و تلفن همراه درAIS داريم. ما همچنين يك تحليل SWOT از اين فناوريهاي را در زمينه AIS ارائه داده ايم.

1-مقدمه

مقاله جاري و كاربرد IT&C در سازمان ها، يك تاثيرعمده اي بر سيستم هاي اطلاعات حسابداري دارد. شركت هاي تجاري كوچك و متوسط بطور فزاينده اي اين موضوع را پذيرفته و در حال كاربرد فناوريهاي رايانش ابري و تلفن همراه هستند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 

 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Accounting Information Systems
Mobile Accounting
Cloud Computing

ثبت سفارش جدید