Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " بررسی عوامل حیاتی موفقیت برای مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی عوامل حیاتی موفقیت برای مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1006672
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
313 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstarct

This paper explores the critical success factors (CSFs) for knowledge management (KM) in the life insurance industry utilizing the techniques of Structural Equation Modeling (SEM). The research was carried out in three phases: field study, pilot survey and main survey. The results indicate that (i) environments significantly affect organizational characteristics, (ii) environments and IT infrastructure significantly affect KM characteristics, and (iii) individual characteristics, KM characteristics and organizational characteristics significantly influence KM implementation. This study offers a comprehensive research model for further examination in other industries and provides the life insurance business with practical suggestions

چکیده

این مقاله به بررسی عوامل حیاتی موفقیت برای مدیریت دانش در صنعت بیمه عمر با استفاده از تکنیک های مدلسازی معادله ساختاری می پردازد. این پژوهش در سه فاز انجام شد: مطالعه میدانی و حوزه، بررسی و آمارگیری آزمایشی و بررسی اصلی. نتایج نشان می دهد که (i) محیط به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر ویژگی های سازمانی قرار می گیرد،(ii) محیط و زیرساختهای فناوری اطلاعات به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر ویژگی های مدیریت دانش قرار می گیرد،(iii)ویژگی های فردی(منفرد) ، ویژگیه ای مدیریت دانش و ویژگی های سازمانی به طور قابل ملاحظه ای اجرای مدیریت دانش را تحت تاثیر قرار می دهند.این تحقیق یک مدل پژوهشی جامع رابرای بررسی بیشتر در صنایع دیگر ارائه می دهد و کسب و کار بیمه عمر را با پیشنهادات عملی فراهم می سازد.

1-مقدمه

در جهان کسب و کار، رشد در حال رشدی وجود داشته است که دانش به عنوان منابع حیاتی به نظر می رسد و منابع دانش مهمتر از منابع مرسومی مانند زمین و سرمایه می باشد.دیدگاه مبتنی بر دانش اساس نظری را درباره اینکه چرا منابع مبتنی بر دانش در ایجاد رقابت پایدار حیاتی می باشند فراهم می کند. شیوه های مدیریت دانش میزان بینش و مشاوره میان کارکنان را افزایش می دهد و بنابراین آنها می توانند از تخصص های دیگران بهره مند شوند... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Knowledge management (KM)
Critical success factor (CSF)
Structural equation modeling (SEM)
Life

ثبت سفارش جدید