Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " آیا سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت، ابزاری مناسب برای شرکت های کوچک و متوسط است؟ مورد مکزیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت، ابزاری مناسب برای شرکت های کوچک و متوسط است؟ مورد مکزیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Estudios Gerenciales
سال انتشار
2014
کد محصول
1006861
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
43
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) به منظور رقابتی بودنشان با چالش هایی جدی مواجه میشوند در نتیجه باید استراتژی هایی را توسعه دهند که آنها را در مدیریت هزینه هایشان توانمند سازد. هدف این پژوهش در بررسی و ارزیابی تاثیر، نفوذ و ویژگی های هزینه یابی بر مبنای فعالیت، میباشد(ABC). این تحقیق یک نوع طراحی توصیفی با نمونه ای از 180 SMEs میباشد. نتایج این تحقیق نشان دهنده نفوذ اندک ABC در SMEs با استفاده از سیستم های سنتی بخاطر فقدان دانش و وجود شرکت هایی است که هیچ گونه سیستم هزینه یابی را مورد استفاده قرار نمیدهند. در نهایت، شرکت های مکزیکی به سازگاری و سودمندی ABC پی میبرند و مهمترین واقعیت، درک کاربردهای ممکن روشهای مختلف هزینه یابی برای اهداف مختلف است.

1-مقدمه

سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت به عنوان پاسخی برای فقدان اطلاعات در مورد نیازهای شرکت در دستیابی به هزینه های رقابتی و عدم توانایی آنها در انجامشان با سیستم های هزینه یابی سنتی آغاز شد. این سیستم جدید ساخته شد و توسط کاپلان و کوپر از اواسط 1980(کاپلان و کوپر 1988، 1991) گسترش یافت و مسیر تفکر در مورد سودمندی سیستم هزینه یابی را برای تصمیم گیری تغییر داد. از دیدگاه علمی، این سیستم پیشرفتی را در دانش ارائه داد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Small and medium enterprises
Activity-based costs
Traditional cost systems

ثبت سفارش جدید