Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " معماری " با موضوع " مورفولوژی کاربردی شهر: اتحاد علوم و فلسفه برای برنامه ریزی شهری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مورفولوژی کاربردی شهر: اتحاد علوم و فلسفه برای برنامه ریزی شهری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Science and Engineering Ethics
سال انتشار
2015
کد محصول
1006977
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
267 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Based on their research showing that growing cities follow basic principles, two theoretical physicists, Luis Bettencourt and Geoffrey West, call for researchers and professionals to contribute to a grand theory of urban sustainability. In their research, they develop a ‘science of the city’ to help urban planners address problems that arise from population increases. Although they provide valuable insights for understanding urban sustainability issues, they do not give planners a manageable way to approach such problems. I argue that developing an applied mereology to understand the concept of ‘city identity’ gives planners a theoretical device for addressing urban affairs, including ethical concerns. In turn, I devise a model of city identity to show how a ‘philosophy of the city’ contributes to a grand theory of urban sustainability

چکیده

بر اساس نتایج انان که نشان داد رشد شهرها اصول اساسی را دنبال می کند، دو فیزیکدان نظری، لوئیس بتانکور و جفری وست، از پژوهشگران و متخصصان خواستند تا به توسعه نظریه بزرگ برای پایداری شهر کمک کنند. در تحقیق انان، آنها دانشی شهری برای کمک به برنامه ریزان شهری در زمینه مشکلات ناشی از افزایش جمعیت توسعه دادند. اگرچه آنها دیدگاه ارزشمندی برای درک مسائل پایدار شهری ارائه دادند، به برنامه ریزان رویکرد مناسبی برای مشکلات ارائه ندادند.  من استدلال می کنم که توسعه یک مرفولوژی برای درک مفهوم هویت شهری، به برنامه ریزان توصیه ای نظر برای پرداختن به امور شهری می دهد از جمله از بابت نگرانی های اخلاقی. در واقع، من مدلی از هویت شهری برای نشان دادن فلسفه شهر توصیه می کنم که به تئوری پایداری شهری کمک می کند.

1-مقدمه

از طریق تجزیه و تحلیل مجموعه ای داده ها در بیش از صد شهرستان، تیم محققان اصولی کلی پیدا کردند که متعلق به بیشتر شهرها بود( بتنکورت و همکاران، 2007). اگر ما در نظر بگیریم که دانستن برخی اصول پیشنیازی برای درک هویت یک شهر است، کشف آنها مفهوم ما از محیط را تقویت می کند. بر اساس یافته های آنان، الگوهای قابل تشخیص که با ساختار هویت یک شهر ارتباط دارند عبارتند از مشکلاتی که با افزایش جمعیت شهر افزایش می یابد. اغلب، برخی مشکلات شامل مسائل محیطی و اجتماعی می باشد( پاول 2009؛ کولت، 2010). در این مثال ها، ما بایستی درباره مسائلی که به عنوان بخشی از هویت شهرستان است تفکر کنیم. برنامه ریزان شهری می توانند مفهوم هویت شهر را به عنوان ابزاری نظری برای کاهش آسیب چنین مسائلی بکار برند و آنها می توانند رویکردهای مشارکتی را برای کمک به حذف بی عدالتی از هویت یک شهرستان استفاده کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله معماری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید