Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " عدم تقارن اطلاعات و هزينه سرمايه صاحبان سهام " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عدم تقارن اطلاعات و هزينه سرمايه صاحبان سهام
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Review of Economics and Finance
سال انتشار
2013
کد محصول
1007253
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
290 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اين مطالعه رابطه مابين عدم تقارن اطلاعات و هزينه صاحبان سهام بنگاه‌هاي فهرست شده در بورس اورق بهادار استراليايي را بررسي مي‌كند. هزينه پيش‌بيني شده سرمايه صاحبان سهام براي شركت‌هاي تشكيل‌دهنده شاخص S&P/ASX 200 را محاسبه مي‌كنيم. اختلاف قيمت خريد و فروش شركت‌ها تجزيه شده است تا مولفه انتخاب نامناسب پيدا شود، كه براي اندازه‌گيري عدم تقارن اطلاعات شركت استفاده مي‌شود. ما عواملي را كنترل مي‌كنيم كه به طور كلي به عنوان تأثير بازگشت مطلوب صاحبان سهام مشهورند، همچون بخش، بتا، اندازه بنگاه، ارزش دفتري به قيمت بازار، پوشش تحليل‌گر و پراكندگي پيش‌بيني درآمد تحليل‌گر. اين مطالعه رابطه مثبت و معني‌داري مابين عدم تقارن اطلاعات و نرخ بازده مطلوب پيش‌بيني شده سرمايه‌گذار را مستند مي‌كند. همچنين درمي‌يابيم كه پراكندگي پيش‌بيني درآمد، هزينه پيش‌بيني شده سرمايه صاحبان سهام را افزايش مي‌دهد، درحالي‌كه پوشش تحليل‌گر تمايل به كاهش بهره مطلوب بوسيله سرمايه‌گذاران دارد. اين سازگار با اين انتظار است كه هزينه سرمايه با سطوح بالاتر عدم قطعيت و عدم تقارن اطلاعات، افزايش مي‌يابد.

1-مقدمه

تحقيقات نشان مي‌دهند كه اطلاعات نقش مهمي در تعيين هزينه سرمايه صاحبان سهام (COEC) بنگاه‌ها ايفا مي‌كنند (بوتوسان، 1997؛ بوتوسان و پلاملي، 2002؛ فرانسيس و ديگران، در حال انتشار؛ فرانسيس، كورانا و پريرا، 2004؛ هايل، 2002؛ لئوز و ورچيا، 2000). به علاوه، بنگاه‌هايي با اطلاعات آينده بيشتر در خصوص سياست‌هاي افشايي، نشان داده‌اند كه با COEC پايين‌تر همبستگي دارند. براي مثال، بوتوسان (1997) بررسي كرد كه در نمونه‌اي از بنگاه‌هاي توليد با پيروي كمتر تحليل‌گر، شركت‌هايي با افشاء شفاف‌تر، كاهش 7/9% در COEC خود نسبت به شركت‌هايي با پيش‌بيني آينده كمتر، تجربه مي‌كند. ما رابطه مابين اطلاعات و COEC ايجاد مي‌كنيم و عدم تقارن اطلاعات، يا به طور دقيق‌تر، عدم تقارن مابين اطلاعات عمومي و خصوصي، و همبستگي آن با COEC بنگاه‌ها را مورد تحقيق و بررسي قرار مي‌دهيم. ما عدم تقارن اطلاعات را با مولفه انتخاب نامناسب اختلاف قيمت خريد و فروش، اندازه‌گيري مي‌كنيم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید