Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " مطالعه ارزیابی عملکرد سیستم برنامه ریزی منابع کسب وکار (ERP) با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن کمی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه ارزیابی عملکرد سیستم برنامه ریزی منابع کسب وکار (ERP) با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن کمی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers in Industry
سال انتشار
2015
کد محصول
1007429
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
766 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سیستم های برنامه ریزی منابع کسب وکار (ERP) در یکپارچه سازی اطلاعات و تسهیل توزیع آنها بین واحدها و بخشهای مختلف با هدف افزایش عملکرد عملیاتی سازمان استفاده می شوند. با این وجود، ارزیابی عملکرد سیستم ERP براساس تاثیر آن بر عملکرد کلیدی سازمان بسیار ارزشمند است. و نیازمند روشی سیستماتیک است که اندازه گیری عملکرد ERP و عملکرد کلیدی سازمانی را با هم مرتبط کند. مدل کارت امتیازی متوازن سلسله مراتبی (HBSC) با تاکید بر تصمیم گیری چند معیاره این رویکرد سیستماتیک را برای اندازه گیری عملکرد ERP ارائه می کند. چارچوب ارزیابی ERP که ابعاد کارت امتیازی متوازن، متغیرهای شفاهی و انتگرال فازی غیر جمعی را با هم یکپارچه می کند، رویکردی هدفمند برای اندازه گیری سطح عملکردی سیستم ERP و تاثیر آن در اهداف استراتژیک شرکتها با فناوری بالا ارائه می کند. این مطالعه با در نظر گرفتن شرکتهای تایوانی با فناوری بالا، اثربخشی این رویکرد یکپارچه را برای اندازه گیری عملکرد سیستم های ERP در دوره بعد از پیاده سازی و با کمک قضاوتهای ذهنی ارزیابان نسبت به عدم اطمینان، ابهام نشان می دهد.

 1-مقدمه

 صنعت فناوری بالا نقش کلیدی را در توسعه اقتصادی تایوان در دهه های اخیر داشته است. با این وجود ویژگی های این صنعت شامل چرخه عمر کوتاهتر محصول، افزایش فشار رقابت جهانی و تنوع تقاضاهای مشتری است. در پاسخ به این روند، چند شرکت با فناوری بالا در تایوان یکپارچه سازی اطلاعات تولید را به کمک سیستم برنامه ریزی منابع کسب وکار در کل شرکت تسهیل کرده اند تا بتوانند مزیت رقابتی بلندمدت کسب کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Enterprise resource planning
Balanced scorecard
Non-additive fuzzy integral

ثبت سفارش جدید